تاریخ: ۰۶ مرداد ۱۴۰۴ ، ساعت ۱۵:۵۲
بازدید: ۴۸
کد خبر: ۳۸۰۵۲۴
سرویس خبر : اجتماعی
با حضور کارکنان نواحی مختلف شرکت فولاد مبارکه انجام شد؛

برگزاری تالار گفت‌و‌گو درخصوص نظرسنجی کمک‌هزینه سفر و رستوران

برگزاری تالار گفت‌و‌گو درخصوص نظرسنجی کمک‌هزینه سفر و رستوران
‌می‌متالز - تالار‌های گفت‌و‌گو نقش مهمی در ایجاد بستری مؤثر برای ارتباط میان کارکنان و مدیران ایفا می‌کند. در همین راستا و با توجه به نظرسنجی انجام‌شده و بازخورد‌های ارزشمند و گسترده کارکنان نسبت به نحوه دریافت کمک‌هزینه سفر و رستوران سال ۱۴۰۴ خود، تالار گفت‌وگویی تعاملی برای پرداختن به این موضوع برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، در این جلسه که روز سه‌شنبه ۳۱ تیرماه در سالن برگزاری همایش‌های مرکز تحقیقات برگزار شد، معاون سرمایه انسانی به همراه مدیران منابع انسانی و مسوولین شرکت باسا حضور داشتند تا ضمن بررسی نتایج، به بحث و تبادل‌نظر درباره موضوعات مطرح‌شده بپردازند.

حمایت از خانواده کارکنان در مرکز توجه است

در ابتدای این تالار گفت‌و‌گو، بهزاد کمال‌پور، مدیر امور اداری شرکت، با ارائه توضیحاتی درباره نحوه نظام جبران خدمت، خاطرنشان کرد: پرداخت‌ها بر اساس محور‌های متنوعی انجام می‌شود و به‌طور ویژه حمایت از خانواده کارکنان در مرکز توجه است.

وی با تأکید بر اینکه درباره کمک‌هزینه سفر و رستوران نیز همین راهبرد در دستور کار قرار دارد ادامه داد: در این زمینه نیز هدف این است که کارکنان از دغدغه‌ها و چالش‌های روزمره و محل کار فاصله بگیرند و زمان ارزشمندی را در کنار خانواده‌های خود سپری کنند؛ ضمن اینکه این راهبرد و هدف، از ابتدا مبنای طراحی آیتم‌های کمک‌هزینه سفر و رستوران بوده و اساس طرح بر این مفهوم استوار است.

در ادامه این جلسه، صادق فرخی مدیر خدمات عمومی و امور رفاهی شرکت نیز گزینه تعریف‌شده در نظرسنجی را تبیین و ضمن اختیاری بودن مشارکت در این طرح از آن به‌عنوان فرصتی برای کارکنان یاد کرد.

در این تالار همچون گذشته، کارکنان حاضر دغدغه‌ها و سؤالات خود را درباره عملکرد باسا در حوزه سفر، رفاهیات فولاد و طرح‌های آتی مطرح کردند که با استقبال معاونت سرمایه انسانی شرکت همراه شد.

رضایت کارکنان و حمایت از آنها در دستور کار این معاونت است

در بخش پایانی این جلسه، حسین مدرسی‌فر، معاون سرمایه انسانی شرکت فولاد مبارکه، ضمن ارائه پاسخ به پرسش حاضران اعلام کرد: گزینه‌های مطرح‌شده با کارشناسی‌هایی آینده‌نگر ارائه شده و همواره رضایت کارکنان و حمایت از آنها در دستور کار این معاونت است.

وی از برنامه‌ریزی برای ایجاد کارگروهی تخصصی برای ارتقای خدمات رفاهی هرچه بهتر به کارکنان تا حصول جلب حداکثری رضایت همکاران خبر داد.

منبع: فولاد مبارکه اصفهان

عناوین برگزیده