تاریخ: ۲۴ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۴۳
بازدید: ۱۹۹
کد خبر: ۴۵۰۵۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
تقدیر از مدیرعامل فولاد هرمزگان در همایش روز صنعت و‌معدن

فولاد هرمزگان به عنوان واحد صنعتی نمونه استان در سال۹۷ انتخاب شد

می متالز - همایش تجلیل از صنعتگران و معدنکاران استان هرمزگان به مناسبت روز ملی صنعت و معدن در این استان برگزار شد.
فولاد هرمزگان به عنوان واحد صنعتی نمونه استان در سال۹۷ انتخاب شد

به گزارش می متالز، در مراسم گرامیداشت روز صنعت و‌ معدن از تلاش های مهندس فرزاد ارزانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در جهت تحقق برنامه توسعه و افزایش تولید فولاد به میزان 10میلیون تن در استان هرمزگان با اهدا لوح، تقدیر بعمل آمد.

گفتنی است حسین مدرس خیابانی قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت در امور بازرگانی به همراه  همتی استاندار هرمزگان و قاسمی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان از شرکت فولاد هرمزگان بازدید و اظهار کرده است عدم تخصیص مواداولیه داخلی به واحدهای تولیدی قابل قبول نیست.

مدرس خیابانی در حاشیه این بازدید گفت: صادرات باید در راس امور باشد و ما برای رفع موانع صادرات تلاش میکنیم.
وی با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی در تهیه مواد اولیه گفت: عدم تامین مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی  قابل قبول نیست و تامین مواد مورد نیاز باید در اولویت باشد و در صورت عدم تامین به موقع این مواداولیه  خسارات اقتصادی و اجتماعی خاصی را به بار خواهد آورد.
همتی نیز در بازید از خط تولید فولاد هرمزگان گفت: همه ما باید از ظرفیت های تولید در استان استفاده کنیم و تلاش کنیم مشکلات واحدهای تولیدی را برطرف کنیم.
همتی با اشاره به شعار سال ٩٨ که توسط مقام معظم رهبری نام گذاری شده است تاکید کرد: اگر واحد تولیدی بتواند فعالیت کند چرخ اقتصاد کشور می چرخد و ما باید حمایت های لازم را از تولید داشته باشیم.
وی با اشاره به تولید و توسعه ١۰ میلیون تن فولاد در استان هرمزگان گفت: نزدیکی به دریا و انرژی یکی از مزیت های استراتژیک منطقه هست تا طرحهای توسعه اینجا اتفاق بیافتد و با کمک همه صنایع و مسئولین این امر اتفاق خواهد افتاد.

همتی با اشاره به نقش صنایع در توسعه استان، بر انجام کلیه مراودات مالی صنایع استان در بانکهای استانی تاکید کرد. وی افزود: همه صنایع فعالیتهای مالی، مالیاتی، حتی امور مربوط به بیمه کارکنان خود را در استان انجام دهند.

منبع: عصر معدن
عناوین برگزیده