به گزارش می متالز، مدیرعامل بانک دی در جلسهای با حضور معاونان و مدیران بانک، اهتمام نامه تعالی سازمانی را امضا کرد. محمدرضا قربانی، مدیرعامل، در جلسهای با حضور معاونان، مدیران ارشد و روسای ادارات بانک گفت: الگوی تعالی سازمانی به عنوان رویکردی بنیادین و راهبردی برای تضمین حصول اطمینان از رشد پایدار، مستمر و متوازن در سازمان است که باور به آن میتواند تحقق اهداف و استراتژیهای کلان بانک را نیز تسریع کند. مدیرعامل بانک دی با تاکید بر لزوم توجه تمام مدیران به جاریسازی روح تعالی در واحدهای مختلف بانک گفت: هدف این جلسه توسعه و توانمندسازی مهارتهای مدیران بانک دی در مسیر تعالی است تا با ایجاد همدلی، اهتمام و نهادینه کردن چرخه بهبود مستمر شاهد پیادهسازی منطق تعالی در عملکرد روزانه تمام همکاران باشیم. قربانی با اشاره به چشمانداز بانک دی در مسیر تعالی سازمانی در سال ۱۳۹۸ تاکید کرد: هدف ما از شرکت در جایزه ملی تعالی سازمانی صرفا کسب جایزه نیست، بلکه بهبود روزافزون خدمات و محصولات، روانسازی و چابکسازی فرایندها و ارزشآفرینی مستمر برای ذینفعان مهمترین اهداف بانک دی در این مسیر است.