تاریخ: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۰۸
بازدید: ۱۷۶
کد خبر: ۴۸۸۴۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

حق بیمه مشمولین بیمه‌های اجتماعی و قالیبافان تحت حمایت کمیته امداد واریز شد

می متالز - معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان مرکزی گفت: حق بیمه ۳ ماهه اول ۳۳۶۵ نفر از مشمولین بیمه‌های اجتماعی (زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال) و ۳۶۵ نفر از قالیبافان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی با اعتبار دو میلیارد و هفت میلیون تومان به حساب تأمین اجتماعی واریز شد.
حق بیمه مشمولین بیمه‌های اجتماعی و قالیبافان تحت حمایت کمیته امداد واریز شد

به گزارش می متالز، بانوان سرپرست خانوار در سنین ۳۵ تا ۵۰ سال مشمول دریافت خدمت حق بیمه هستند، اظهار کرد: پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان با هدف تأمین آتیه و بهره‌مندی آنها از مستمری بازنشستگی انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: حق بیمه 3 ماهه اول 3365 نفر از مشمولین بیمه‌های اجتماعی(زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال) و 365 نفر از قالیبافان تحت حمایت با اعتبار دو میلیارد و هفت میلیون تومان به حساب تأمین اجتماعی واریز شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان مرکزی از ارائه خدمات تخصصی مشاوره و راهنمایی به 1085 نفر و مشاوره گروهی به 57 گروه و به تعداد 873 نفر از خانواده‌های تحت حمایت خبر داد و تصریح کرد:  خدمات مشاوره ارائه شده در زمینه‌های پیشگیری از خشونت، پیشگیری از اعتیاد، مهارت‌های زندگی، بهداشت زنان، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نوپدید و آموزش پیش از ازدواج دختران در سن ازدواج بوده است.

شایسته جو تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی با موضوعات سبک زندگی و سلامتی، پیشگیری از ابتلا به سرطان، بهداشت محیط، پیشگیری از اعتیاد و سایر موضوعات بهداشتی برای زنان سرپرست خانوار، سالمندان و دختران در شرف ازدواج از برنامه‌های کمیته امداد است.

عناوین برگزیده