به گزارش می متالز، کارشناسان روابط عمومی بیمه دانا آماده پاسخگویی به پرسشهای بیمهگذاران بهصورت شبانهروزی هستند.
شرکت بیمه دانا در ادامه رسالت خدمترسانی به بیمهشدگان و مشتریان خود، در اجرای طرح مهردانا، با پاسخگویی شبانهروزی به نیازها و پرسشهای آنها از طریق سامانه تلفن گویا، گام دیگری در جهت تکریم ارباب رجوع برداشته است.
به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، کارشناسان این مدیریت پس از اجرایی شدن طرح مهر دانا در سراسر کشور از بهمن ماه سال گذشته، با هدف پاسخگویی به پرسشها و مسائل بیمهای بیمهگذاران، با همکاری مدیریت فناوری اطلاعات از طریق سامانه تلفن گویا بهصورت شبانهروزی، پاسخگوی مسائل و مشکلات احتمالی مخاطبان و مشتریان خود است.