تاریخ: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۲:۱۵
بازدید: ۴۱۲
کد خبر: ۵۸۷۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

افزایش قابل توجه پروژه‌های مدیریت مصرف آب اتوتک در ایران

می متالز - شرکت اتوتک همکاری‌های خود را در حوزه مدیریت مصرف آب در واحدهای فرآوری مواد معدنی و فلزات ایران را افزایش داده است.
افزایش قابل توجه پروژه‌های مدیریت مصرف آب اتوتک در ایران

به گزارش می متالز، ساخت فیلترها و تیکنرهای پیشرفته برای خط کنسانتره‌سازی مبارکه در سنگان، تحویل مدار فیلتراسیون گندله‌سازی مادکوش، حضور جدی در مناقصات آبگیری باطله شرکت‌های گل گهر، توسعه ملی و گهر زمین از جمله این اقدامات بوده است که در موارد اخیر توجه به افزایش ساخت داخل با مدیریت گروه صنعتی بازرگانی ایران اروپا، محسوس بوده است.

از آنجایی که اتوتک یکی از شرکت‌های متخصص در احداث واحدهای کنسانتره‌سازی و گندله‌سازی سنگ آهن در ایران محسوب می‌شود، همواره حساسیت خاصی بر نقش کیفیت آب در افزایش راندمان تولید داشته است.

در همین راستا نیز متخصصان شرکت اتوتک طی چند روز اخیر مذاکرات مختلفی را با امور متولی آب در شرکت ملی صنایع مس ایران داشته‌اند و ضمن بازدید از سد باطله مجتمع مس سرچشمه، برنامه‌های جامع خود را جهت افزایش نرخ بازیابی و افزایش کیفیت آب، مطابق با استانداردهای روز جهان، ارائه کرده‌اند.

در حال حاضر اتوتک در پروژه‌های تغلیظ ، ذوب، پالایشگاه و اسید سولفوریک منطقه مس کرمان فعال است و براین اساس، سعی کرده نگاه جامع و در عین حال ریزبینانه‌ای به مقوله بحران آبی پیش‌رو در این منطقه داشته است.

عناوین برگزیده