تاریخ: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۰۳
بازدید: ۲۳۱
کد خبر: ۶۰۰۹۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
کارشناس بازار سرمایه تاکید کرد:

سفته‌بازی در بورس بی‌راهه سهامداران جدید

می متالز - نماد بانک ملت در بازار بورس بازگشایی شد. احتمال می رود روند معاملات این سهم بتواند امری تاثیرگذار بر بازار سرمایه باشد.
سفته‌بازی در بورس بی‌راهه سهامداران جدید

به گزارش می متالز، علیرضا تاج‌بر مدیرعامل کارگزاری تامین سرمایه نوین درخصوص برخی نمادها طی هفته گذشته و نیاز به سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه گفت: نماد بانک ملت مدت‌های مدیدی بسته بود و در این میان باید به سهامداران توجه کرد که نیاز به پول و حجمی از عرضه را داشته باشند. 

 

تقابل عرضه و تقاضا در کوتاه مدت 

وی ادامه داد: از سویی دیگر، افرادی هستند که با فرصت‌ها و سهام‌های مخابراتی آشنایی دارند و بسیار مایل به سرمایه‌گذاری در این سهم هستند؛ بنابراین باید دید که در کوتاه مدت تقابل عرضه و تقاضا به کجا ختم می‌شود، البته در بلند مدت پیش‌بینی می‌شود که سرمایه‌گذاری بر این سهم امری نتیجه بخش باشد.

این کارشناس بازار سرمایه در ارزیابی وضعیت بازار و روند رشد آن اظهار داشت: ما موافق رشد با این سرعت نیستیم. بازار سهام، بازاری است همراه با نوسان و باید برآیند داشته باشد. 

 روند ادامه دار رشد بازار

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود با شرایط فعلی، همچنان روند صعودی بازار ادامه داشته باشد. البته بهتر است که این رشد با شیب کمتری ادامه یابد، نوسانات و حجم معاملات افزایش داشته باشد که تداوم رشد حفظ شود.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده