تاریخ: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۰۱
بازدید: ۲۲۳
کد خبر: ۶۲۵۸۴

احداث ایستگاه راه‌آهن در میدان قمر بنی‌هاشم(ع) شهرکرد

می متالز - استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با احداث ایستگاه راه‌آهن در محل میدان قمر بنی‌هاشم(ع) شهرکرد موافقت شد.
احداث ایستگاه راه‌آهن در میدان قمر بنی‌هاشم(ع) شهرکرد

به گزارش می متالز، اقبال عباسی امشب در نخستین کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش و محیط زیست چهارمحال و بختیاری، گفت: مقرر شد در مسیر راه‌آهن مبارکه- سفیددشت-شهرکرد یک ایستگاه نیز در شهرکرد پیش‌بینی شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: بر همین اساس هفت نقطه برای ایجاد ایستگاه راه‌آهن از سوی وزارت راه و شهرسازی در شهرکرد مطرح شد که پس از انجام مطالعات کارشناسی این هفت نقطه به دو منطقه کاهش پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه در نهایت مقرر شد انتخاب گزینه نهایی احداث ایستگاه راه‌آهن مبارکه- سفیددشت-شهرکرد در کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش و محیط زیست چهارمحال و بختیاری انجام شود، ادامه داد: اعضای این کارگروه با احداث ایستگاه در محل میدان قمربنی‌هاشم(ع) این شهر موافقت کردند و برای ساخت این ایستگاه باید هر چه سریع‌تر نسبت به انتخاب پیمانکار و دیگر مقدمات اقدام شود.

عباسی با بیان اینکه فرمانداران و مدیران باید توجه داشته باشند که نباید سدی در برابر روند سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری باشند، عنوان کرد: طبق موافقت هیأت دولت از این به بعد تعداد کارگروه‌ها از 13 مورد به چهار کارگروه تقلیل پیدا کرده و این تصمیم جهت انسجام‌بخشی بیشتر صورت گرفته است.

عناوین برگزیده