به گزارش می متالز، محمدرضا کشاورز، مدیرعامل بیمه دی دراینباره گفت: شرکت بیمه دی در سال ۱۳۹۷ با فروش ۳۵،۸۷۳ میلیارد ریال حق بیمه بهعنوان سومین شرکت بیمه در کشور (دومین شرکت بیمه خصوصی) توانسته پس از اخذ تاییدیه کفایت ذخایر فنی از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و طبق صورتهای مالی حسابرسی شده به سود ۱۰۲۸ میلیارد ریالی دست یابد که این امر نشان دهنده موفقیت این شرکت در دستیابی به اهداف موردنظر و سیاستهای شرکت بیمه دی است.
وی اظهار کرد: هماکنون که شرکت بیمه دی توانسته در رسالت اصلی خود موفق باشد، مسوولیت اجتماعی که یکی از مهمترین رکن برندهای مطرح اقتصادی در تمامی جوامع است مورد توجه بیمه دی قرار گرفته است. در این نشست خبری، بیمه دی بهصورت رسمی وارد حوزه بااهمیت اهدای عضو و حمایت از این حرکت میشود. فعالیت موثری که همخوانی زیبایی با مفهوم صنعت بیمه در گسترش چتر حمایت و همراهی با مردم دارد. وی درخصوص مسوولیت اجتماعی بیمه دی افزود: مسوولیت اجتماعی، بهرغم تفکر برخی از برندهای اقتصادی، یک حرکت تبلیغاتی نیست، بلکه از نظر بیمه دی، مسوولیت اجتماعی یک وظیفه است، وظیفهای که تمامی افراد و در جایگاههای بزرگتر، تمامی شرکتها و سازمانها باید در قبال جامعه خود متعهد باشند.