تاریخ: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۳۰
بازدید: ۴۱۰
کد خبر: ۷۱۱۰۹

مجوز مناقصه محور مبارکه – بروجن به زودی صادر می‌شود

می متالز - مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در روزهای گذشته از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل نقل جاده‌ای مناقصه‌ای برگزار شد و بحث کمسیون ماده 23 پیش آمد که مقرر شد که طی امروز یا فردا مجوز مناقصه آنی محور داده شود.
مجوز مناقصه محور مبارکه – بروجن به زودی صادر می‌شود

به گزارش می متالز، حمیدرضا امیرخانی پیش از ظهر امروز در مجمع نمایندگان استان اصفهان، اظهار داشت: محور مبارکه - بروجن یک محور بین روستایی است و در جلساتی برای حل مشکل این محور با نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی و نمایندگان وزارت راه و شهرسازی داشتیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به مشکلات جاده مبارکه – بروجن، افزود: در روزهای گذشته از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل نقل جاده‌ای مناقصه‌ای برگزار شد و بحث کمسیون ماده 23 پیش آمد که مقرر شد که طی امروز یا فردا مجوز مناقصه آنی محور داده شود.

وی با اشاره به حل مشکلات محور مبارکه – بروجن، گفت: مجوز مناقصه پروژه ساماندهی محور مبارکه – بروجن اگر امروز یا فردا صادر شود آگهی عمومی مناقصه منتشر می‌شود که طرح و برآورد این پروژه نیز مصوب شده است.

امیرخانی با اشاره به مشکلات محور بلوار امام رضا، گفت: آزادسازی ادامه محور بلوار امام رضا (ع) توسط دو مشاور انجام‌شده و آماده دریافت ردیف اعتبار است و جلساتی که داشته‌ایم مقرر شد بعد از برطرف کردن نقاط حادثه خیر این محور ردیف دار شود.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به مشکلات دیگر محورهای موجود در شهرستان مبارکه، گفت: محور سورچه یکی دیگر از محورهای دچار مشکل بود که پیمانکار آن مشخص شد ولی به دلیل عدم آزادسازی پروژه به‌کندی پیش می‌رود و به‌زودی این آزادسازی‌ها انجام می‌شود و محور زیباشهر به دهسرخ دیگر محور دچار مشکل است که منتظر ردیف اعتباری است.

 

جاده مبارکه – اصفهان در هفته آینده محافظ گذاری می‌شود

مهدی خضری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان در ادامه این مجمع با اشاره به مشکلات محور ساحلی نکوآباد – مبارکه، گفت: شهرداری آن منطقه در کنار این جاده زیباسازی‌های انجام داده است و در طول محور اراضی کشاورزی وجود دارد و پیشنهاد می دهم این محور تغیر کند و به‌عنوان محور اصلی نباشد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به عدم نبود محافظ تیرهای چراغ‌برق در محور مبارکه – اصفهان، افزود:  نصب محافظ های محور مبارکه -  اصفهان یکی دیگر از مشکلات این شهرستان است که در زمان نصب این تیرهای چراغ‌برق قرار بود محافظ های این محور نصب شود ولی نصب نشد.

وی ادامه داد: با پیگیری‌ها انجام شد، بودجه‌ای که برای محافظ گذاری این محور گذاشته شد و محافظ های این محور خریداری و مناقصه پیمانکار نصب انجام‌شده که در هفته آینده نصب محافظ ها انجام می‌شود.

خضری در پایان با اشاره به دیگر نقاط حادثه‌خیز در شهرستان مبارکه، گفت: در مبارکه 4 نقطه حادثه خیر داشتیم که 3 نقطه آن با زیرگذر و دیگری با اصلاح قوس حل می‌شد که اصلاح قوس آب سنجدی به پایان رسید و زیرگذرهای فخرآباد و قلعه حکیم پیشرفت 90 درصدی داشته و فقط آزادسازی آن مانده است.

عناوین برگزیده