تاریخ: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۲۹
بازدید: ۳۷۴
کد خبر: ۷۳۷۲۸
سرویس خبر : انرژی

طراحی نرم‌افزار برای هوشمندسازی ناوگان حمل‌ و نقل شرکت ملی نفت

می متالز - نماینده شرکت ملی نفت ایران در بخش هوشمندسازی و ساماندهی حمل‌ و نقل از طراحی یک نوع نرم‌افزار برای هوشمندسازی ناوگان حمل‌ و نقل این شرکت خبر داد.
طراحی نرم‌افزار برای هوشمندسازی ناوگان حمل‌ و نقل شرکت ملی نفت

به گزارش می متالز، بابک دارابی امروز (سه‌شنبه، ۲۶ آذرماه) در برنامه بزرگداشت روز حمل‌ونقل، استفاده بهینه از حمل‌ و نقل، حفظ زیرساخت‌های راه‌های مواصلاتی، کاهش استهلاک خودروها، کمک به عدم آلودگی و بهینه مصرف کردن خودروهای شخصی را از شاخص‌های یک ناوگان حمل‌ و نقل مناسب و مطلوب یاد کرد و افزود: اغلب خودروهای سازمانی با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو هستند که از جمله بارزترین آن فرهنگ‌سازی درباره حداکثر استفاده از نفرات در جابه‌جایی‌هاست.

وی ادامه داد: ترددهایی که از طریق سیستم ترابری انجام می‌شود، باید کاهش یابد.

نماینده شرکت ملی نفت ایران در بخش هوشمندسازی و ساماندهی حمل‌ونقل افزود: باید برای هوشمندسازی ناوگان حمل‌ونقل شرکت نفت اقدام‌های اساسی صورت گیرد که در این زمینه بهره‌مندی از اطلاعات و تجربه‌های فعالان این عرصه راهگشاست.

دارابی با بیان اینکه برای هوشمندسازی ناوگان حمل‌ونقل شرکت نفت از خدمات شرکت دانش‌بنیان استفاده می‌کنیم، گفت: در این زمینه سیستم هوشمند دال را که مشابه با سیستم ویز است طراحی کرده‌ایم که این سیستم با توجه به نیازمندی‌های داخلی کار می‌کند.

وی با بیان اینکه این نرم‌افزار با هدف کاهش هزینه و استفاده بهینه از امکانات موجود طراحی شده است، گفت: ما به دنبال این هستیم که این نرم‌افزار به همه شرکت‌های تابع صنعت نفت منتقل و در آنها استفاده شود.

عناوین برگزیده