تاریخ: ۰۴ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۱۳
بازدید: ۲۲۸
کد خبر: ۷۵۷۴۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

چهار مرحله از اختیارات شورای عالی معادن به استان‌ها تفویض شده است

می متالز - معاون امور معادن و صنایع معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برای تسهیل در رسیدگی به امور در شورای عالی معادن کشور تا کنون چهار مرحله، تفویض اختیار به استان‌ها انجام و نتایج خوبی نیز از این تفویض، حاصل شده است.
چهار مرحله از اختیارات شورای عالی معادن به استان‌ها تفویض شده است

به گزارش می متالز، جعفر سرقینی شامگاه سه‌شنبه در جلسه مشترک شورای عالی معادن کشور و شورای معادن استان زنجان، اظهار داشت: از زمانی که جلسات شورای عالی معادن کشور به صورت ادواری، مشترک با استان‌ها برگزار می‌شود، نتایج مهمی به دست آمده است.

وی خاطرنشان کرد: رسیدگی به پرونده‌های معادن استان مربوطه و شنیدن نظرات و پیشنهادات استاندار و مدیران آن استان در جلسات مشترک در دستور کار قرار می‌گیرد.

سرقینی در خصوص مشارکت معدنکاران در ترمیم جاده‌های مشترک با روستاها، گفت: در معادن بزرگ، کمتر با این مشکل مواجه هستیم زیرا معادن بزرگ نه تنها راه را تخریب نمی‌کنند بلکه جاده‌ها را تعریض کرده و آسفالت‌ریزی باکیفیت نیز می‌کنند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: جاده روستایی در حالت عادی ممکن است سال‌ها مورد استفاده قرار گیرد اما در صورت استفاده برای باربری معدن، انتظار می‌رود بهره‌برداران در معادن کوچک نیز همت کرده و جاده‌ها را بازسازی کنند.

در این جلسه پرونده ۱۷ معدن استان زنجان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عناوین برگزیده