تاریخ: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۰۵
بازدید: ۱۹۵
کد خبر: ۷۶۳۱۰
سرویس خبر : محیط زیست
استاندار یزد:

نیازهای حوزه معدن در یزد پیگیری می شود

می متالز - استاندار یزد با اشاره به اینکه معادن نقش مهمی در توسعه اقتصادی استان و ایجاد اشتغال ایفا کرده اند، گفت: نیازهای حوزه معدن در یزد پیگیری می شود.
نیازهای حوزه معدن در یزد پیگیری می شود

به گزارش می متالز، محمدعلی طالبی، بعدازظهر شنبه در جلسه شورای معادن استان یزد به تشریح ظرفیت‌های معدنی استان پرداخت و اظهار داشت: در همه کشورهای توسعه یافته، از معادن بهره برداری و عوائد آن صرف توسعه اقتصادی و ایجاد رونق می‌شود.

وی با بیان اینکه باید ملاحظات زیست محیطی مدنظر باشد، افزود: برداشت از معادن نیز ضوابطی دارد که باید رعایت شود تا ضمن حفظ محیط زیست از این نعمت الهی در راستای ایجاد اشتغال استفاده شود.

طالبی تاکید کرد: برای افزایش تولید و اشتغال بیشتر، موضوع معادن و فعالان این عرصه همواره مدنظر بوده و این روند با قوت در استان یزد ادامه دارد.

استاندار یزد تصریح کرد: لازم است زیرساخت‌های ضروری برای فعالیت جدی و مناسب معادن فراهم شود که این مهم با همکاری دستگاه‌های مختلف در سطح استان انجام شده است.

وی تاکید کرد: تسهیل امور معادن در زمینه‌های مورد نیاز با حمایت و همراهی سایر بخش‌های دولتی و مشارکت و پیگیری فعالان این عرصه باید همواره در استان مورد عنایت خاص قرار گیرد.

طالبی یادآور شد: پیگیری نیازها در حوزه معادن نقش مهمی در تحقق اهداف نظام و دولت و توجه به اشتغال پایدار دارد و برای رسیدن به طرح‌های مورد نیاز، ادامه همکاری‌ها مورد تاکید است.

عناوین برگزیده