تاریخ: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۰۸
بازدید: ۵۷۸
کد خبر: ۷۶۳۱۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد:

پیگیری مسائل معادن در چارچوب مقررات در حال انجام است

می متالز - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد گفتک پیگیری مسائل معادن در چارچوب مقررات و طبق ضوابط موجود در حال انجام است.
پیگیری مسائل معادن در چارچوب مقررات در حال انجام است

به گزارش می متالز، سید مجتبی حسینی پور، بعدازظهر امروز در جلسه شورای معادن استان یزد با اشاره به نقش مهم معادن در اقتصاد کشور اظهار داشت: معادن هم در تولید و هم در اشتغال نقش مهمی ایفا می‌کنند و به واسطه همین نقش مهم، دولت نیز توجه ویژه ای به این بخش دارد.

وی عنوان کرد: فعالان معادن همواره به مسوولیت‌های اجتماعی خود توجه دارند و به طور قطع تداوم رعایت مقررات با تعامل و همکاری موجب تحقق اهداف نظام در این بخش مهم است.

حسینی پور با اشاره به اینکه معادن در استان یزد با مسائل و مشکلاتی مواجه هستند، بیان کرد: پیگیری مسائل و مشکلات معادن و حل نیازها جزو امور مهمی است که همواره در چارچوب مقررات انجام گرفته و امیدواریم همه به نقش و رسالت خود در استان عمل کنند.

ضرورت حمایت از معادن به میزان نقش آفرینی آنها در اقتصاد کشور

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد نیز در این جلسه اظهار داشت: یزد در زمینه معادن در کشور از جایگاه مهمی به دلیل بهره مندی از ظرفیت و ذخایر غنی و متنوع برخوردار است و رسیدگی به مسائل آنها همواره پیگیری و اقدام می‌شود.

محمدرضا علمدار یزدی افزود: در توسعه استان و رونق تولید و ایجاد اشتغال، معادن نقش آفرین هستند و در این زمینه مهم تاکنون اقدام‌های مناسبی انجام گرفته است.

وی اظهار امیدواری کرد: با همکاری مسوولان و حمایت آنها بتوانیم معادن را آنگونه که در رونق اقتصاد کشور و استان نقش ایفا کرده‌اند، همراهی کنیم و در این بین به طور قطع ملاحظات زیست محیطی نیز رعایت خواهد شد.

عناوین برگزیده