تاریخ: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۰:۵۷
بازدید: ۱۰۵۰
کد خبر: ۷۸۰۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت سیمان نهاوند برگزار شد

می متالز - در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت سیمان نهاوند مهندس فرونچی به عنوان مدیرعامل جدید معرفی و از زحمات مهندس اکبری مدیرعامل سابق این شرکت تجلیل شد.
جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت سیمان نهاوند برگزار شد

به گزارش می متالز، در این مراسم که با حضور مهندس مجید پور مدیریت عامل هلدینگ سیمان تهران، مهندس قدمی مدیریت عامل شرکت سیمان هگمتان و همچنین مدیران و سرپرستان واحدهای مختلف شرکت سیمان نهاوند برگزار شد، ابتدا مهندس مجیدپور ضمن تقدیر از عملکرد شرکت سیمان نهاوند در سال جدید، اظهار داشت: عملکرد خوب شرکت سیمان نهاوند و بررسی اجمالی گزارش های دریافتی نشان می دهد که یکی از راه های برون رفت از شرایط فعلیِ رکود در صنعت سیمان و امیدوار ماندن به آینده، حفظ همین روحیه ی تلاش و کوشش در مجموعه های سیمانی است.

وی افزود: اگر برنامه ریزی، هدف گذاری و توجه به شاخص های مقایسه ای نباشد، ادامه ی حیات مجموعه های سیمانی با اشکال مواجه خواهد شد و به همین خاطر ضروری است تا دقت بیشتری نسبت به تعیین اهداف و انجام برنامه ریزی ها داشته باشیم.

مدیرعامل هلدینگ سیمان تهران عملکرد شرکت سیمان نهاوند را طی سال گذشته مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه بررسی گزارش ها در هلدینگ سیمان تهران و همچنین هلدینگ کاوه پارس نشان می دهد که شرکت سیمان نهاوند پس از پشت سرگذاشتن شرایط سخت اقتصادی سال های گذشته که بر تمام صنایع داخلی اثر گذار بوده است، الحمدلله در سال آتی به سود دهی برسد و امیدواریم که این پیش بینی با تلاش و همدلی مدیریت جدید و کارکنان این مجموعه محقق شود.

وی در ادامه با تقدیر از زحمات مهندس اکبری در طول مدت حضور در شرکت سیمان نهاوند اظهار داشت: تلاش مهندس اکبری در حوزه ی افزایش صادرات با رفع موانع حمل و نقل و … و تبدیل شرکت سیمان نهاوند به مجموعه ای پویا و فعال از خدمات ارزنده ی ایشان در طول مسئولیتشان است که برای وی در ادامه مسیر و موفقیت در مسئولیت جدید آرزوی توفیق و سربلندی داریم.

مهندس مجیدپور همچنین ضمن خیرمقدم و آرزوی موفقیت برای مدیرعامل جدید شرکت سیمان نهاوند، گفت: مهندس فرونچی دارای سابقه ی درخشانی در صنعت سیمان بوده و مسئولیت ایشان در زمان پروژه کارخانه سیمان نهاوند و تلاش های وی در به بار نشستن نهال این مجموعه، این امیدواری را می دهد که با تجربه ی غنی چندساله و آشنایی قبلی که با شرکت سیمان نهاوند وجود دارد، کارهای مثبت گذشته با شتاب بیشتری پیگیری شود.

در ادامه ی جلسه، مهندس قدمی مدیرعامل شرکت سیمان هگمتان ضمن ابراز خرسندی از حضور در کارخانه سیمان نهاوند بیان داشت: شرکت سیمان نهاوند با بهره گیری از نیروهای جوان و کارآمد، ایجاد تغییرات رو به رشد و مدیریت قابل تقدیر مهندس اکبری توانسته است با تولید انواع سیمان، ایجاد ارزش افزوده و بالا بردن کیفیت محصولات تا حدود زیادی بر مشکلات حاکم بر صنعت سیمان فائق آمده و خود را با شرایط موجود منطبق سازد.

وی مهندس فرونچی را مرد عمل در عرصه ی صنعت سیمان خواند و افزود: برای مهندس فرونچی نیز در مسئولیت جدید آرزوی توفیق دارم و امیدوارم حضور ایشان در سیمان نهاوند منشاء خیر و عامل پیشبرد اهداف ترسیم شده باشد؛ هر چند که سابقه ی حضور مهندس فرونچی در پروژه ی سیمان نهاوند و تلاش های وی در به ثمر رسیدن آن، امیدواری ها را در خصوص پیشرفت این مجموعه دو چندان می کند.

در ادامه مهندس اکبری ضمن تقدیر از زحمات مدیران و کارکنان شرکت سیمان نهاوند گفت: با وجود مواد اولیه ی مرغوب، ماشین آلات و تجهیزات به روز و مهمتر از همه، سرمایه ی عظیم نیروی انسانیِ کارآمد، خوب، متعهد و متخصص می توان به اهداف ترسیم شده دست یافت.

وی تصریح کرد: از همدلی و همراهی تمامی کارکنان طی مدت مسئولیتم در شرکت سیمان نهاوند تقدیر و تشکر می کنم و برای مهندس فرونچی در مسئولیت جدید آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

همچنین مدیرعامل شرکت سیمان نهاوند نیز ضمن اشاره به حادثه ی دلخراش وقوع زلزله در مناطق غربی کشور و ابراز همدردی با خانواده های حادثه دیده و همچنین تبریک به مناسبت حلول ماه ربیع خدمت حاضران در جلسه، اظهار داشت: طی بازدیدی که قبل از برگزاری جلسه از سطح سایت و همچنین قسمت های اتاق کنترل و آزمایشگاه صورت گرفت، لازم می دانم از تلاش تک تک شما و همکارانتان در بخش های مختلف و به ویژه ی مدیریت مهندس اکبری تشکر کنم؛ امیدوارم بتوانم در کنار شما و با کمک و همیاری شما این موفقیت ها را ادامه دهیم.

مدیرعامل شرکت سیمان نهاوند تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و وضعیت فعلی صنعت سیمان می بایست تولید و فروش به شکل هوشمندانه صورت گیرد زیرا بسنده کردن به روش های گذشته به تنهایی چاره ی کار نخواهد بود.

در پایان مهندس سبزعلی مدیر کارخانه شرکت سیمان نهاوند نیز به نمایندگی از پرسنل با تقدیر از زحمات مهندس اکبری و همچنین تبریک به مهندس فرونچی بابت آغاز مسئولیت جدید، گزارشی از عملکرد شرکت سیمان نهاوند ارائه کرد.

عناوین برگزیده