به گزارش می متالز، یوسفنیا در نشست تحول دیجیتال با کارشناسان بخشهای مختلف این بانک ضمن بیان مطلب فوق افزود: هماکنون حرکت به سمت بانکداری دیجیتال در تمام موسسات مالی و غیرمالی کشور آغاز شده و بانک صنعت و معدن بهعنوان یک بانک توسعهای برای بهبود تعامل با مشتریان و فراهم آوردن ابزارهای مناسب به منظور ارزیابی حرفهای مشتریان و تسهیل فرآیندهای کاری نیازمند ایجاد تحول دیجیتال است. یوسفینیا عنوان کرد: در این بانک ما به دنبال ایجاد یک دگردیسی در نوع رابطه مشتری با بانک هستیم زیرا فرآیندهای کاری در یک بانک توسعهای با بانکهای تجاری متفاوت است و با ایجاد ابزارهای فناورانه و دینامیک کردن فرآیندها توسط یک تیم کارشناسی متخصص که به فرآیندهای بانک اشراف دارند، این فرآیندها برای مشتریان شخصیسازی میشود.