تاریخ: ۱۴ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۸:۰۹
بازدید: ۴۰۰۵
کد خبر: ۷۸۳۹۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

میزان مالیات و عوارض انواع سواری، وانت و کامیون در سال ۹۹

می متالز - سرویس اقتصادی سازمان امور مالیاتی میزان مالیات نقل و انتقال ۸۴۰ مدل سواری، وانت و کامیون در سال ۱۳۹۹ و همچنین میزان حقوق گمرکی ۱۳۶۰ مدل خودرو به همراه میزان عوارض سالانه ۱۰۴۷ مدل خودرو برای سال آینده را اعلام کرد.
میزان مالیات و عوارض انواع سواری، وانت و کامیون در سال ۹۹

به گزارش می متالز، میزان مالیات نقل و انتقال ۸۴۰ مدل انواع سواری، وانت، کامیون و اتوبوس برای سال ۱۳۹۹ به این شرح است:

انواع پژو GLX بنزینی ۵۵۰ هزار تومان، انواع پژو GLX دوگانه‌سوز ۵۷۰ هزار تومان، انواع پژو SLX بنزینی ۵۹۰ هزار تومان، انواع پژو SLX دوگانه‌سوز ۶۰۵ هزار تومان، انواع پژو ۲۰۶ از ۵۸۵ هزار تومان تا یک میلیون و ۱۲۰ هزار تومان، انواع پژو ۲۰۷ از ۷۰۵ هزار تومان تا یک میلیون و ۱۲۰ هزار تومان، انواع پژو ۲۰۰۸ مبلغ ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، انواع پژو پارس از ۶۸۰ هزار تومان تا ۸۸۰ هزار تومان، انواع سمند از ۶۱۰ تا ۷۲۰ هزار تومان، انواع رانا از ۶۱۰ تا ۶۳۰ هزار تومان، انواع دنا از ۸۲۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، انواع سوزوکی گرند ویتارا از ۳ میلیون و ۲۰۰ تا ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، انواع هایما S5 از یک میلیون و ۷۵۰ تا ۲ میلیون و ۵۰ هزار تومان، انواع دانگ فنگ از ۹۵۰ هزار تا یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، انواع پراید بنزینی و دوگانه‌سوز از ۳۲۰ هزار تا ۳۴۵ هزار تومان، انواع تیبا از ۳۸۵ تا ۴۵۵ هزار تومان، انواع کیا سراتو از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تا ۲ میلیون و ۶۱۵ هزار تومان، انواع آریو از ۸۳۵ تا ۹۲۵ هزار تومان، انواع ساینا از ۴۹۵ تا ۷۵۰ هزار تومان، انواع کوئیک از ۵۳۰ تا ۸۳۰ هزار تومان، انواع چانگان از یک میلیون و ۴۰۰ تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان.

انواع زانتیا ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، انواع رنو از ۹۰۰ هزار تا یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، انواع برلیانس از ۵۸۰ هزار تا یک میلیون و ۸۰ هزار تومان، انواع جک از یک میلیون و ۳۸۰ تا ۲ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان، انواع هیوندا ۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، انواع BMW یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، انواع GM از یک میلیون و ۷۵۰ هزار تا ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان.

انواع مزدا از ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تا ۳ میلیون تومان، انواع آسا، مبلغ یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، انواع MVM از یک میلیون و ۲۳۰ هزار تا ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان.

انواع چری از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان ، انواع راین (ولا) از ۸۰۰ هزار تا ۹۵۰ هزار تومان، انواع گریت وال از ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تا ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان.

انواع بایک سابرینا از یک میلیون و ۱۰۰ هزار تا یک میلیون و ۴۴۰ هزار تومان، انواع کوپا از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تا ۳ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان.

انواع ون از ۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تا ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، انواع وانت دوکابین مزدا ۸۴۰ هزار تومان، انواع وانت کاپرا ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، انواع وانت پیکاپ ریچ یک میلیون و ۶۳۰ هزار تومان.

انواع وانت فوتون از ۳ میلیون و ۱۱۰ هزار تا ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، انواع وانت آریسان ۴۶۰ هزار تومان، انواع وانت رنو یک میلیون تومان، انواع وانت نیسان ۶۵۰ هزار تومان، انواع وانت زامیاد ۷۳۰ هزار تومان، انواع وانت پادرا ۸۴۰ هزار تومان، انواع وانت پراید ۳۵۵ هزار تومان، انواع وانت مزدا ۷۷۵ هزار تومان، انواع وانت آراز از ۲ میلیون تا ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان.

انواع مینی‌بوس هیوندا ۶ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان، انواع مینی‌بوس آرین ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، انواع مینی‌بوس ایسوز ۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، انواع مینی‌بوس زرین ۲ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان، انواع مینی‌بوس ناویگو ۵ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان.

انواع اتوبوس بین‌شهری بنز از ۹ میلیون و ۳۱۰ هزار تا ۱۷ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان، انواع اتوبوس میدل باس سپهر ۴ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان، انواع اتوبوس اسکانیا از ۱۵ میلیون و ۹۶۰ هزار تا ۲۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، انواع اتوبوس شهری پیشرو دیزل از ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تا ۱۸ میلیون تومان، انواع اتوبوس شهری یا تونگ ۱۸ میلیون تومان، انواع اتوبوس بیابانی MAN 13 میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، انواع کامیونت نیسان از ۶۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان، کامیونت پادرا ۸۴۰ هزار تومان، کامیونت درکا ۴۸۰ هزار تومان، کامیونت هیوندا از ۳ میلیون تا ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان.

کامیونت پرسیکا از ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تا ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، کامیونت ایسوز از ۳ میلیون و ۱۹۰ هزار تا ۴ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان.

کامیونت کاویان از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تا ۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، کامیونت آذر ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، کامیونت فوتون از ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تا ۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان.

انواع کامیون ایسوز از ۷ میلیون و ۵۳۰ هزار تا ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، کامیون بنز از ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تا ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، کامیون ولوو از ۱۱ میلیون و ۱۴۰ هزار تا ۱۳ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان، کامیون کاوه ۲ و ۹۶۰ هزار تومان،‌کامیون کشنده کاوه ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان. کامیون کشنده رنو ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، کامیون کشنده هیوندا ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان.

کامیون کشنده اسکانیا از ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تا ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان.

طبق این گزارش، سازمان امور مالیاتی همچنین جدول مالیات شماره‌گذاری، عوارض شماره‌گذاری و عوارض سالانه ۱۰۴۷ مدل انواع خودرو را اعلام کرد.

بر این اساس، میزان عوارض سال ۹۹ انواع پیکان مدل ۱۳۹۳ و پایین‌تر ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان، انواع سواری پژو GLX از ۸۲۵۰۰ تا ۸۸۵۰۰ تومان، انواع پژو ۲۰۶ از ۶۹ هزار تا ۱۰۹ هزار تومان خواهد بود.

عناوین برگزیده