تاریخ: ۱۵ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۱۸
بازدید: ۱۶۷
کد خبر: ۷۸۴۸۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تدپیکس در آستانه بازگشت به مدار صعودی

می متالز - شاخص بورس تهران امروز با کاهش ۱۵۱۸ واحدی عدد ۳۶۵ هزار و ۸۱۵ واحد را نمایش داد. شاخص هم وزن نیز به رقم ۱۱۳ هزار و ۱۵۱ واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال ۲۶۱ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۷۶۱ هزار واحد را نمایش داد. امروز آیفکس نیز ۴۷۴۲ واحد را ثبت کرد.
تدپیکس در آستانه بازگشت به مدار صعودی

به گزارش می متالز، امروز با دست به دست شدن ۶ میلیارد و ۱۶۴ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۴۷۸ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۳۳۰۰ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای "همراه"، "فولاد" و "شبندر" به ترتیب با ۶۸۵، ۶۸۰ و ۴۰۵ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای "رمپنا"، "وبملت" و "حکشتی" به ترتیب با ۴۲۶، ۲۸۴ و ۱۵۸ واحد کاهش، بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز "وتجارت"، "وبملت" و "فولاد"  پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، خودرو برترین گروه صنعت بود و فلرات اساسی و بانک ها به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

شاخص بورس تهران امروز عدد ۶۳۵ هزار و ۸۱۵ واحد را ثبت کرد و سرمایه گذاران نظاره گر بازگشت داد و ستدها به نقطه تعادل بودند. بسیاری از نمادهای تاثیرگذار نیز به مدار مثبت بازگشتند. به گفته کارشناسان بازار سرمایه، حجم و ارزش معاملات امروز بازار سرمایه، سیگنال بازگشت شاخص بورس به مدار صعودی است.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده