تاریخ: ۲۵ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۱۴
بازدید: ۱۶۰
کد خبر: ۸۰۴۲۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
اظهارات معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد در جلسه شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران:

بر اساس برنامه های مهم وزیر اقتصاد، معاونت امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد در حال پیگیری تحقق بانکداری و بیمه دیجیتال است

می متالز - اظهارات معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد در جلسه شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران: بر اساس برنامه های مهم وزیر اقتصاد، معاونت امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد در حال پیگیری تحقق بانکداری و بیمه دیجیتال است.
بر اساس برنامه های مهم وزیر اقتصاد، معاونت امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد در حال پیگیری تحقق بانکداری و بیمه دیجیتال است

به گزارش می متالز، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد عنوان کرد: بر اساس برنامه های مهم وزیر اقتصاد در خصوص تحقق اقتصاد هوشمند، معاونت امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد در حال پیگیری تحقق بانکداری و بیمه دیجیتال است.

عباس معمار نژاد طی سخنانی در جلسه "شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران" که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، با بیان اینکه مهم ترین بعد دیجیتالی شدن شرکت های بیمه، طراحی مدل کسب و کار است، اظهار داشت: از این موضوع در ادامه، برای اصلاح فرآیند های کسب و کار از فناوری های نوین استفاده خواهد شد.

وی گفت: بر اساس تحقیقات بین المللی، استفاده از فناوری های نوین ۵ تا ۶ درصد، اصلاح فرآیند های کسب و کار ۱۲ تا ۱۵ درصد و طراحی مدل کسب و کار توسط شرکت های بیمه ۲۰تا ۲۵ درصد از هزینه های این شرکت ها را کاهش می دهد.

معمار نژاد یادآور شد: تمرکز شرکت های بیمه بر تجربه و نیاز مشتری برای طراحی و ارائه محصولات جدید به بازار، نگاهی جدید به صنعت بیمه است که باید برای بقاء در بازار مورد توجه جدی این شرکت ها واقع شود.

عناوین برگزیده