تاریخ: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۱۱
بازدید: ۵۲۰
کد خبر: ۸۱۱۳۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نسبت به دوره مشابه در سال گذشته؛

سود هر سهم "واحیا" به نیم رسید

می متالز - مجتمع صنایع و معادن احیا سپاهان در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۹۶ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۱۹۸ ریال اعلام شده بود، از کاهش ۵۲ درصدی برخوردار است.
سود هر سهم "واحیا" به نیم رسید

به گزارش می متالز، مجتمع صنایع و معادن احیا سپاهان با سرمایه یک هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۶۹ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

مجتمع صنایع و معادن احیا سپاهان در دوره یاد شده، مبلغ ۹۵ میلیارد و ۵۲۷ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۹۶ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از کاهش ۵۲ درصدی برخوردار است.

این شرکت سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۱۰۲ درصدی نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، مبلغ ۴ هزار و ۳۴۴ میلیارد و ۱۱۷ میلیون ریال اعلام کرده است.

"واحیا" در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به خرداد ۹۸، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۱۹۸ میلیارد و ۴۳۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۱۹۸ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین براساس این گزارش، مجتمع صنایع و معادن احیا سپاهان دلایل تغییرات واقعی دوره منتهی به  ۳۰ آذر ۱۳۹۸ (حسابرسی نشده) نسبت به اطلاعیه قبلی را به شرح زیر اعلام کرد:

درآمد حاصل از سرمایه گذاری ها پس از برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه و بر اساس خلاصه مذاکرات مجامع شرکت‌های گروه شناسایی می‌شود.

مبلغ ۴۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال مربوط به مابه تفاوت سود سهام مجمع شرکت تکادو است. خالص درآمد (هزینه) های متفرقه عمدتاً مربوط به سود سپرده بانکی است.

پاداش هیات مدیره در سرفصل هزینه های عمومی, اداری و تشکیلاتی ثبت شده است.

افزایش در سر فصل سود سهام پرداختنی مربوط به ثبت سود سهام مصوب مجمع مورخ ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ است.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده