تاریخ: ۰۸ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۰:۴۶
بازدید: ۴۰۲
کد خبر: ۸۶۴۸
سرویس خبر : انرژی
نگاهی به معاملات تالار پتروشیمی؛

۷ محصول پرطرفدار شیمیایی را بشناسیم

می متالز - حجم معاملات محصولات شیمیایی روز چهارشنبه ۱۲ هزار و ۵۷۲ تن رقم خورد.
۷ محصول پرطرفدار شیمیایی را بشناسیم

به گزارش می متالز، عرضه محصولات ۲۰ هزار و ۸۳۳ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۲۷ هزار و ۷۸۹ تن بود.

در گروه محصولات شیمیایی، ایزوبوتانول، اورتوزایلین، آروماتیک سنگین، زایلین مخلوط، استایرن منومر، دی اتیل هگزانول و اسیداستیک با رقابت از سوی معامله گران خریداری شد.

ایزوبوتانول پتروشیمی شازند با ۵۵۰ تن عرضه ۸ هزار و ۵۶۹ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۸۳۴ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۱۱۷ تومان رقم خورد.

دی اتیل هگزانول این مجتمع هم با ۱۲۱۰ تن عرضه ۳۱۴۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۹۰۴ تومان و قیمت خرید آن هم ۵ هزار و ۲۷۰ تومان رقم خورد.

از سوی دیگر اسیداستیک پتروشیمی فن آوران هم با ۸۰۵ تن عرضه ۱۰۱۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۵۷۶ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۶۰۵ تومان رقم خورد.

همچنین استایرن منومر پتروشیمی پارس با ۴۹۹۲ تن عرضه ۵۱۳۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۹۲۱ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۹۲۲ تومان بود.

زایلین مخلوط پتروشیمی بندرامام هم با ۵۰۰ تن عرضه ۳۰۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۵۰۷ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزارو ۷۵۷ تومان رقم خورد.

آروماتیک سنگین پتروشیمی برزویه هم با ۲۰ تن عرضه ۱۲۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۶۸۸ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۶۶۶ تومان بود.

در همین حال منواتیلن گلایکول پتروشیمی مروارید، تری اتانول آمین و دی اتانول آمین پتروشیمی شازند، دی اتیلن گلایکول پتروشیمی مارون و کلرید پتاسیم مجتمع پتاس خور و بیابانک وارد سیستم مچینگ شدند.

عناوین برگزیده