تاریخ: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۵۰
بازدید: ۶۶
کد خبر: ۳۱۶۱۳۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

آغاز پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری بخشی با نماد «پتروصبا»

‌می‌متالز - پذیره‌نویسی صندوق بخشی بازار سرمایه ایران تحت عنوان صندوق سرمایه‌گذاری بخشی پتروشیمی اندیشه صبا امروز آغاز می‌شود.

به گزارش می‌متالز، پذیره‌نویسی این صندوق تحت مدیریت سبدگردان اندیشه صبا و با نماد"پتروصبا" از ۱۱ شهریور آغاز شده و تا ۲۲ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

با وجود تحریم‌ها و محدودیت‌های اقتصادی در ایران، صنعت پتروشیمی همچنان یکی از بزرگترین صنایع کشور است که به عنوان یک گزینه مناسب برای سرمایه‌گذاری به شمار میرود؛ لذا صندوق بخشی پتروصبا مناسب آن دسته از سرمایه‌گذارانی است که سطح ریسک‌پذیری نسبتا بالایی دارند و تمایل دارند در صنعت بزرگ و DPS محور پتروشیمی سرمایه‌گذاری کنند، اما زمان و دانش کافی جهت کسب بازدهی مطلوب از این صنعت را ندارند.
اگرچه صندوق بخشی پتروصبا سود تضمین شده ندارد، اما همواره سعی خواهد کرد تا با چینش بهینه پرتفوی سرمایه‌گذاری و بهره‌گیری از تیم تحلیل متخصص بازار سرمایه و صنعت پتروشیمی، عملکرد قابل قبولی نسبت به کلیت بازار داشته باشد.

جهت شرکت در پذیره‌نویسی پتروصبا تنها تا ۲۲ شهریور فرصت دارید تا با جستوجوی نماد "پتروصبا" در سامانه معاملات آنلاین خود اقدام به خرید کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:
شماره تماس: ۰۲۱۹۱۰۲۱۱۲۲
آدرس سایت:sabaamc.ir

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده