تاریخ: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۵۲
بازدید: ۱۲۶
کد خبر: ۹۸۴۹۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی فروردین ماه؛

"وغدیر" تنها فروشنده بود

می متالز - شرکت سرمایه‌گذاری غدیر در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۹، تنها فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود یک هزار و ۳۸۲ میلیارد و ۵۸۲ میلیون ریال سود کسب کرد.
"وغدیر" تنها فروشنده بود

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه‌گذاری غدیر با سرمایه ۷۲ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۹را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری غدیر با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۵۹ هزار و ۱۲۴ میلیارد و ۱۲۲ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۳۸۸ هزار و ۹۲۰ میلیارد و ۷۱ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۲۶۵ میلیارد و ۶۰۱ میلیون ریال به ۵۸ هزار و ۸۵۸ میلیارد و ۵۲۱ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری غدیر با افزایش ۱۰۰ هزار و ۷۲۹ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال معادل ۴۸۹ هزار و ۶۴۹ میلیارد و ۹۵ میلیون ریال محاسبه شد.

"وغدیر" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲۶۵ میلیارد و ۶۰۱ میلیون ریال به مبلغ یک هزار و ۶۴۸ میلیارد و ۱۸۳ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت یک هزار و ۳۸۲ میلیارد و ۵۸۲ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری غدیر طی دوره یک ماهه منتهی به فروردین ماه خریدار سهام هیچ شرکت بورسی نبود.

عناوین برگزیده