تاریخ: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۴۰
بازدید: ۲۶۶
کد خبر: ۹۸۹۲۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تاکید وزیر صمت برای تقویت زیرساخت‌ها و توسعه ظرفیت‌های فروش اینترنتی

می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مرحله دوم طرح جشنواره فروش اینترنی در راستای تحقق اهداف ستاد ملی مقابله با کرونا و تحقق حداکثری اهداف طرح فاصله گذاری اجتماعی، از شانزدهم فروردین ماه امسال و به مدت ۱۵ روز دیگر عملیاتی شده است.
تاکید وزیر صمت برای تقویت زیرساخت‌ها و توسعه ظرفیت‌های فروش اینترنتی

به گزارش می متالز، رضا رحمانی وزیر صمت، اظهار کرد: یکی از تمهیدات ویژه وزارت صمت برای کاهش تردد مردم در سطح شهر‌ها و به ویژه در مراکز تجاری، برگزاری جشنواره فروش اینترنتی بوده است که در دوره نخست اجرای این جشنواره و با توجه به استقبال مردم، شاهد افزایش ۱۰۰ تا ۲۰۰ درصدی فروش اینترنتی انواع کسب و کار‌های اینترنتی در سطح کشور بودیم.

وی افزود: تاکنون در این جشنواره ۳۱۹ کسب و کار اینترنتی مشارکت کردند و بیش از ۱۲۰۰ متقاضی کسب و کار اینترنتی، برای همکاری اعلام آمادگی کرده اند.

رحمانی ادامه داد: در این جشنواره، فروشگاه‌های اینترنتی، واسطه اصناف و مردم هستند و در طرح مذکور واحد‌های صنفی آفلاین همچون واحد‌های عرضه کننده کیف، کفش، پوشاک، لوازم خانگی، لوازم تزیینی، آجیل و خشکبار و...، تحت پوشش قرار داده شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: عملیات اجرایی جشنواره فروش اینترنتی توسط اتاق اصناف و با اولویت هماهنگی بین واحد‌های آفلاین و آنلاین انجام می‌شود و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی هم ماموریت دارد تا زیرساخت‌ها را تقویت کند و ظرفیت‌های فروش اینترنتی کسب و کار را توسعه دهد.

رحمانی تاکید کرد: ما در این جشنواره به دنبال ایجاد تسهیلات و سهمیه‌های جدید برای فروشگاه‌های اینترنتی حاضر در جشنواره و همچنین به دنبال تحریک ایجاد تقاضا و عرضه اینترنتی برای رونق گرفتن خرید و فروش اینترنتی هستیم و این یکی از اقدامات موثر در مقابله با شیوع کرونا در سطح کشور است.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد