با حضور استاندار یزد انجام شد:
می متالز - استاندار یزد ضمن قدردانی ویژه از فرماندار شهرستان اشکذر به دلیل پیشرو بودن ایشان در حوزه توجه به مسائل زیست محیطی گفت: باور و توجه به محیط زیست در فکر و عملکرد مدیران بخش صنعت و بخش خصوصی استان یزد نهادینه شده و این یعنی بازگشت در موضوعات زیست محیطی قابل تصور نخواهد بود و هر قدمی در این مسیر برداشته می شود برای آینده این استان موثر خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۰۴۹۸ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۳/۲۲