تاریخ: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۴۰
بازدید: ۱۷۵
کد خبر: ۱۰۴۶۶۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صمت استان کرمانشاه اعلام کرد:

عملیاتی شدن 79 درصد از مصوبات ستاد تسهیل استان کرمانشاه در سال گذشته

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: سال گذشته 116 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شده که از 1385 مصوبه بیش از 79 درصد آن عملیاتی شده است.
عملیاتی شدن 79 درصد از مصوبات ستاد تسهیل استان کرمانشاه در سال گذشته

به گزارش می متالز، محسن دارابی در هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ضمن اشاره به ابلاغ دستورالعمل جدید نحوه برگزاری جلسات ستاد تسهیل در چارچوب ماده 61 که به امضای استاندار کرمانشاه رسیده است، افزود: با توجه به نام گذاری سال جدید تحت عنوان سال جهش تولید می طلبد مشکلات و موانع بر سر راه تولید با سرعت بیشتری حل و فصل شود.

وی در ادامه تاکید کرد: سال گذشته 116 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شده که از 1385 مصوبه بیش از 79 درصد آن عملیاتی شده است.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در ادامه تصریح کرد: ستاد تسهیل و رفع تولید تنها مربوط به رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی نیست؛بلکه علاوه بر بررسی و رفع موانع بنگاه های تولیدی ،به مشکلات و موانع در حوزه های معدن،کشاورزی،گردشگری و میراث فرهنگی نیز رسیدگی می شود.

گفتنی است که هشتمین جلسه کارگروه تولید و رفع موانع تولید با حضور حاتمی «معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه»، محسن دارابی «رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کرمانشاه»، قبادی «مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری کرمانشاه» و دیگر اعضای این کارگروه در سالن تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد.

در این جلسه مشکلات 3 طرح مطرح و تصمیمات لازم برای آن ها اتخاذ شد.

عناوین برگزیده