تاریخ: ۱۰ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۰۹
بازدید: ۱۸۹
کد خبر: ۱۱۴۴۵۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
پیام رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین به مناسبت روز ملی صنعت و معدن:

روز ملی صنعت و معدن، فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های قزوین است

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: روز ملی صنعت و معدن فرصتی است تا با تبیین و معرفی دستاوردهای صنعتی و معدنی استان، گام‌های بلندی برای افزایش نقش کلیدی این دو در اقتصاد و تحقق اهداف بلند مدت کشور برداریم.
روز ملی صنعت و معدن، فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های قزوین است

به گزارش می متالز، عزیزالله افضلی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: این استان ظرفیت‌های متنوع و گسترده‌ای در بخش های صنعتی، معدنی و تجارت دارد و باید این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها را در سال جهش تولید به منظور جذب سرمایه گذار بیش از پیش معرفی کرد.

وی با تقدیر از زحمات تلاشگران، کارآفرینان، مدیران و کارکنان واحدهای تولیدی استان، افزود: علیرغم تحریم‌های ظالمانه دشمنان و جنگ اقتصادی نابرابر با تلاش‌های تحسین برانگیز غیورمردان این سرزمین، چرخ‌های موتور پیشرفت استان و کشور به حرکت درآمده و با عزمی ملی و مدیریتی جهادی به پیش می‌رود.

افضلی با اشاره به ظرفیت‌های استان قزوین، گفت: مجموعه قابلیت‌های صنعتی و معدنی در کنار نیروی انسانی توانمند نه تنها به لحاظ کمی و کیفی روند صعودی را در تولید منجر شده، بلکه سهم صادراتی بیشتر و ارزش افزوده بالاتری را برای استان به ارمغان آورده و جایگاه استان را در کشور پایدار و مستحکم کرده است.

این مقام مسوول گفت: باید با استفاده از فرصت روز ملی صنعت و معدن با توجه به منویات مقام معظم رهبری، سیاست‌های جهش تولید را چراغ راه خویش قرار داده و با همکاری و همراهی بخش دولتی و خصوصی در راستای توسعه استان و کشور گام برداریم.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی، ۱۵ شهرک و ناحیه و یک شهر صنعتی دارد.

عناوین برگزیده