تاریخ: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۱۷
بازدید: ۸۹
کد خبر: ۱۳۱۴۲۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازگشت شاخص بورس به کانال ۱.۵ میلیون واحد بر اثر تداوم افت

می متالز - شاخص کل بورس در معاملات امروز به کانال ۱.۵ میلیون واحد افت کرد و سبب شد تا کاهش ارزش کل بازار ظرف یک ماه به دو هزار هزار میلیارد تومان برسد. بیشترین تاثیر در رشد منفی بازار را «فولاد» با منفی دو هزار و ۱۰۰ واحد و بیشترین تاثیر مثبت را نماد «کگل» با مثبت یک هزار و ۵۸۰ واحد در برداشت.
بازگشت شاخص بورس به کانال ۱.۵ میلیون واحد بر اثر تداوم افت

به گزارش می متالز، شاخص کل بورس در معاملات امروز با سقوط ۱۳ هزار و ۶۸۴ واحدی به رقم یک میلیون و ۵۵۶ هزار واحد برگشت که افت ۰.۸۷ درصدی را در معاملات امروز نشان می‌دهد.

معاملات امروز در نقطه یک میلیون و ۵۷۰ هزار واحدی آغاز شد و به یک میلیون و ۵۴۶ هزار واحد کاهش یافت اما در یک ساعت پس از آن به مرور تا پایان معاملات اندکی رشد نشان داد و در نقطه یک میلیون و ۵۵۶ هزار واحدی به پایان رسید.

شاخص هم‌وزن نیز با کاهش پنج هزار و ۲۰۰ واحد به رقم ۴۲۶ هزار واحد بازگشت. ارزش کل معاملات که در خرداد ماه امسال هفت هزار و ۷۰۰ هزار میلیارد تومان بود در معاملات امروز به پنج هزار و ۸۰۰ هزار میلیارد تومان کاهش یافت. همچنین امروز یک میلیون و ۷۸۵ معامله انجام شد که ارزش آن ۱۰ هزار میلیارد تومان بود.

بیشترین تاثیر در رشد منفی بازار را «فولاد» با منفی دو هزار و ۱۰۰ واحد و بیشترین تاثیر مثبت را نماد «کگل» با مثبت یک هزار و ۵۸۰ واحد در برداشت.

بر اساس گزارشی از مهر، بیشترین صف خرید در معاملات امروز به نماد کاوه با تقاضای ۵۳ میلیون سهم به ارزش ۱۷۰ میلیارد تومان اختصاص داشت و بیشترین صف فروش به نماد «وملی» با عرضه ۵.۵ میلیون سهم به ارزش ۳۴۰ میلیارد تومان تعلق داشت.

عناوین برگزیده