تاریخ: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۳۰
بازدید: ۳۲۵
کد خبر: ۱۳۳۳۴۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

لازم الاجرا بودن مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام برای دستگاه‌ها و شبکه بانکی

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام بر لازم الاجرا بودن مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام برای دستگاه‌ها و شبکه بانکی تأکید کرد.
لازم الاجرا بودن مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام برای دستگاه‌ها و شبکه بانکی

به گزارش می متالز، رضا محمدرحیمی با بیان این مطلب، افزود: به موجب ماده ۶۱ قانون رفع موانع تولید کارگروه‌های استانی موظف به حل و فصل مشکلات بانکی واحدهای تولیدی هستند.

دبیر جلسه کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید استان گفت: یکی از برنامه ریزی ها و اهداف وزارت صمت و به تبع آن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزاری جلسات ستاد تسهیل و تصویب نمودن مصوبات درجهت رفع موانع تولید، زمینه سازی و فراهم نمودن شرایط برای سرمایه گذاری، حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال جدید می باشد.

گفتنی است که سی وسومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام به ریاست استاندار ایلام و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و سایر اعضا به منظور بررسی مشکلات واحدهای صنعتی استان با هدف عملی نمودن جهش تولید در حوزه تولید وتجارت استان در محل سالن جلسات استانداری ایلام برگزار شد.

در این جلسه مسائل و مشکلات چند طرح از جمله سردخانه دوجداره شهرستان ایلام، گاوداری ۱۰۰ راسی شهرستان چرداول، شرکت سحاب بافت شهرک صنعتی ایلام، شرکت نگین سنگ زاگرس شهرستان ایلام و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای رفع موانع اتخاد شد.

عناوین برگزیده