تاریخ: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۲:۳۶
بازدید: ۳۸۸
کد خبر: ۱۳۹۶۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

مدیریت مجموعه سیمان لامرد یکی از مدیریت های برجسته است

می متالز - استاندار فارس در بازدید از مجموعه بزرگ صنعتی سیمان لامرد اظهار داشت: روند تولید سیمان در کارخانه سیمان لامرد بسیار خوب می باشد و با توجه به بهره برداری که سالهای گذشته انجام شده است خوب مدیریت می شود.
مدیریت مجموعه سیمان لامرد یکی از مدیریت های برجسته است

به گزارش می متالز، استاندار فارس در این بازدید افزود: خوشبختانه مدیریت این مجموعه بزرگ صنعتی یکی از مدیریت های برجسته ای است که من تاکنون دیده ام و این موضوع به دلیل رعایت مسایل فنی در تمامی زمینه ها و همچنین تولید و رعایت استانداردهای آن می باشد. نماینده عالی دولت در استان فارس پس از بازدید از بخش های مختلف کارخانه سیمان لامرد تصریح کرد: نقش آفرینی بسیار بالا در بازرگانی، یکی دیگر از برجستگی های این مجموعه  می باشد که کارخانه را رونق داده است.

و ی ضمن ابراز خرسندی از آینده بسیار خوب این مجموعه تولیدی گفت: ارتباط با کشورهای حوزه خلیج فارس و حتی کشورهای اروپایی و توسعه یافته آینده بسیار خوبی از این مجموعه بزرگ صنعتی رقم خواهد زد.

مهندس تبادار در پایان با توجه به تعدد کارخانجات سیمان در سراسر کشور افزود: اکثر این کارخانه ها یا ضررده هستند و یا سر به سرند ، ولی این مجموعه سوددهی خوبی دارد و هر روز زمینه های سوددهی آن در حال افزایش است و این نشان از یک مدیریت خوب در این مجموعه بزرگ می باشد.

در این بازدید نماینده مردم لامرد و مُهر در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار، مدیران کل استانی، فرماندار و مدیران شهرستانی، استاندار فارس را همراهی کردند.

 

عناوین برگزیده