تاریخ: ۲۷ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۱:۲۲
بازدید: ۷۲
کد خبر: ۳۱۰۷۹۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

اخذ گواهی سه ستاره جایزه ملی کیفیت ایران توسط سیمان لامرد

‌می‌متالز - معاونت طرح، برنامه و توسعه سیمان لامرد: شرکت سیمان لامرد موفق به اخذ جایزه بزرگترین رویداد ملی سرآمدی و تعالی کیفیت در کشور شد.

به گزارش می‌متالز، مراسم اهدا جایزه ملی کیفیت ایران دوشنبه (۲۶ تیر ۱۴۰۲) با حضور معاون رئیس جمهور، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، دبیرکل مؤسسه استاندارد و اندازه‌شناسی سازمان همکاری‌های اسلامی (اسمیک) و جمعی از مدیران و مقامات لشکری و کشوری در سالن بین المللی اجلاس سران برگزار گردید.

این همایش با حضور صنایع برتر و برگزیده ایران برگزار و لوح گواهی اشتهار به کیفیت سه ستاره جایزه ملی کیفیت به شرکت سیمان لامرد اهدا شد.

معاونت طرح، برنامه وتوسعه سیمان لامرد در حاشیه این اجلاس ملی در گفتگو با خبرنگاران بیان داشت: جایزه ملی کیفیت به عنوان یک رویداد بزرگ و ارتقا یافته با یک مدل بومی سازی شده، معیار‌های مناسبی به منظور رشد و تعالی سازمان‌ها در یک فضای رقابت پذیر را تعریف و ارزیابی نموده است.

جوادنیا افزود: گواهی اشتهار سه ستاره، عنوان دوم جایزه ملی کیفیت در این دوره بود که سیمان لامرد موفق شد با اخذ این گواهی در میان تمامی شرکت‌های حاضر در جشنواره رتبه دوم در کشور و رتبه نخست را در میان صنایع حاضر در استان فارس به خود اختصاص دهد.

وی گفت: بیش از ۵۰۰ بنگاه و شرکت در این جایزه شرکت کرده‌اند که در این بین تنها ۱۴۷ واحد توانستند از فیلتر‌های سازمان ملی استاندارد عبور کرده و شرایط ارزیابی را کسب کنند و سیمان لامرد در رقابتی کاملا تخصصی این جایگاه ملی را به دست آورده است.

محمدهادی جوادنیا در پایان ضمن تاکید نقش الگوی کیفیت در افزایش بهره وری و اثربخشی محصولات و خدمات بیان داشت: سیمان لامرد به عنوان یک برند ملی وبین المللی همواره کیفیت را اصل اول تولید محصولات خود قرار داده و با رعایت این اصل توانسته است رضایت مشتریان داخلی و خارجی را فراهم آورد.

اخذ گواهی سه ستاره جایزه ملی کیفیت ایران توسط سیمان لامرد

منبع: سیمان خبر

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده