تاریخ: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۹:۲۲
بازدید: ۵۳۰
کد خبر: ۲۹۴۳۱۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

انتصاب مدیران جدید شرکت سیمان لامرد

‌می‌متالز - با حکم مدیرعامل سیمان لامرد، معاونت طرح، برنامه وتوسعه، مدیر برنامه ریزی و سیستم‌ها و مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات منصوب شدند.

به گزارش می‌متالز، مدیرعامل سیمان لامرد در نشست معرفی مدیران جدید شرکت سیمان لامرد که با حضور مسوولان واحد‌های این مجموعه صنعتی برگزار شد، از تغییر و تحولات مدیریتی به عنوان ابزار ایجاد انگیزه، به روزرسانی سطوح مدیریتی و گام برداشتن در مسیر اهداف و تعالی سیمان لامرد نام برد.

ابراهیم غلام زاده نیروی انسانی را ارزشمندترین منبع سازمان‌های امروزی برشمرد و بیان کرد: تزریق نیروی خلاق و جوان در کنار دانش و تخصص فنی از ویژگی‌های بارز مدیران سیمان لامرد به شمار می‌آید، زیرا که مجموعه‌های صنعتی بویژه در بخش خصوصی باید خود را از ایستایی دور نگه دارند، تا بتوانند با شرایط متغیر اقتصادی خود را مطابقت دهند.

وی ضمن اشاره به شرایط سخت و پیچیده مدیریت منابع انسانی با توجه به تفاوت‌های مدیریت سنتی و مدرن گفت: باید بپذیریم بهبود عملکرد سازمان در شاخص‌های عمومی، فنی و اداری بصورت سلسله وار رخ می‌دهد و باید تلاش کرد همه سطوح بصورت متوازن و متناسب رشد کنند و این مساله راهکار موفقیت سیستم هاست.

ابراهیم غلام زاده بیان داشت: امروزه رشد و شکوفایی تولید، افزایش راندمان نیرو‌های کار و بهره وری و همچنین حضور موفق در بازار‌های داخلی و بین المللی، بصورت یک دانش و پروسه آکادمیک دنبال می‌شود و شرکت‌هایی در این زمینه موفق هستند که بتوانند خود را در همه زمینه‌ها بویژه در طراحی و برنامه ریزی و فناوری اطلاعات به دانش روز مجهز کنند.

مدیرعامل سیمان لامرد کادر سازی و جانشین پروری را بصورت مرحله‌ای و گام به گام، از جمله مزیت‌های سیمان لامرد برشمرد و تصریح کرد: مدیریت در صنعت باید دانش محور، تخصصی و انگیزشی باشد تا بتواند نیرو‌های مجرب و کارآزموده‌ای را تربیت کند، زیرا که با وجود بحران‌های گوناگونی که بصورت مرتب در مسیر تولید رخ می‌دهد نیاز به مدیران تصمیم ساز و بحران شناس در همه بخش‌ها احساس می‌شود.

غلام زاده به مسوولیت‌های مدیران جدید اشاره و تاکید کرد: معاونت طرح و برنامه، استراتژی‌ها و ابتکارات لازم را برای اجرای موفقیت آمیز تحولات در بخش‌های مختلف ارایه کرده تا زمینه استفاده از همه ظرفیت‌ها فراهم شود. مدیریت سیمان لامرد، بروزرسانی سیستم‌های نرم افزاری و سخت افزاری، کارآمدی سیستم‌ها و روش‌های ارتباطی و اطلاعاتی را از جمله اولویت‌های واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات دانست و خواستار ارتقای سطح کیفی و کمی این واحد شد.

وی در پایان رمز استمرار و موفقیت سیمان لامرد در یک دهه گذشته را همدلی و هم افزایی مجموعه مدیریت و کارکنان سیمان لامرد دانست و تاکیدکرد: با این طرز فکر، این شرکت جایگاه ممتازی را در صنعت سیمان کشور و رتبه برتر صنعت و تولید فارس را به خود اختصاص داده است.

در این نشست از سوی مدیرعامل سیمان لامرد، محمدهادی جوادنیا به سمت معاونت طرح، برنامه و توسعه، نادیه نجفیان پور به سمت مدیر برنامه ریزی و سیستم‌ها و محمد رحیم زاده به سمت مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سیمان لامرد منصوب شدند.

منبع: سیمان خبر

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده