تاریخ: ۱۲ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۹:۴۱
بازدید: ۴۸۱
کد خبر: ۸۷۴۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

طرح مشارکتی آبخیزداری سیمان لامرد افتتاح شد

می متالز - با حضور مدیران و مسئولان استانی ، طرح مشارکتی آبخیزداری شرکت سیمان لامرد افتتاح شد.
طرح مشارکتی آبخیزداری سیمان لامرد افتتاح شد

به گزارش می متالز، در آیین افتتاحیه این پروژه که با حضور دکتر قاسمی ریاست سازمان جهادکشاورزی فارس ، مهندس بوستانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری ،اسداللهی فرماندار لامرد و جمعی از مدیران شهرستان لامرد حضور داشتند ، طرح آبخیزداری شرکت سیمان لامرد به بهره برداری رسید.

ابراهیم غلام‌زاده در خصوص اجرای این پروژه اظهار داشت: عملیات بنایی، سنگ‌ریزی ، پی‌ریزی و دیوارکشی این پروژه به متراژ ۲ هزار و ۲۵۰ مترمکعب انجام‌ شده است.

مدیرعامل شرکت سیمان لامرد افزود: ارتفاع کل بند ۹ متر و طول کل بند ۴۵ متر است و هفتادهزار مترمکعب حجم آبگیری این طرح آبخیزداری که با اعتباری بالغ ‌بر ۴۲۰ میلیون تومان ساخته شده است.

وی هدف از اجرای این طرح را بالا بردن آب سفره‌های زیرزمینی جهت استفاده صنعت سیمان و روستای همجوار عنوان کرد و گفت: این طرح با هماهنگی منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لامرد، مطالعه و طراحی آن در اسفند ۹۵ با حضور مسئولان شهرستانی و استانی انجام شد.

غلام‌زاده افزود: از فروردین ۹۶ عملیات اجرایی این طرح آغاز  و پس از مدت ۲ ماه در خردادماه به اتمام رسید. وی در پایان از حضور و همراهی مسئولین استان و شهرستان در مراحل اجرای این طرح قدردانی کرد.

عناوین برگزیده