تاریخ: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۰۶
بازدید: ۱۹۳
کد خبر: ۱۳۹۸۱۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رییس سازمان صمت سیستان و بلوچستان تأکید کرد:

استراتژی ایجاد کارخانه فرآوری در معادن سیستان و بلوچستان

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در دیدار با مدیرعامل هلدینگ دانش بنیان معدن ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بر سرمایه گذاری در بخش معدن و حمایت از شرکت های دانش بنیان حوزه معدن تاکید شد.
استراتژی ایجاد کارخانه فرآوری در معادن سیستان و بلوچستان

به گزارش می متالز، داوود شهرکی در این دیدار ضمن تشریح پتانسیل‌های استان در زمینه معادن گفت: نگاه و استراتژی ما در رابطه با معادن، ایجاد کارخانه فرآوری و صنایع معدنی و ایجاد چرخه مواد معدنی در کنار معادن اقتصادی است و از سرمایه گذاری در این زمینه استقبال می کنیم.

وی بیان کرد: معادنی که در استان فعال نباشند و صاحبان معادن فعالیتی معدنی انجام نداده اند بر اساس قانون و از طریق مصوبه ی شورای معادن خلع ید خواهند شد تا مسیر سرمایه گذاری برای شرکت های با توان بالا هموار شود و این موضوع توسعه معادن و اشتغال افراد بومی همان منطقه را در پی خواهد داشت.

عشیری «مدیر عامل هلدینگ دانش بنیان معدن ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره)» نیز در این دیدار تصریح کرد: بررسی لازم در زمینه معادن سیستان و بلوچستان صورت پذیرفته و این استان ظرفیت های بالقوه ای در زمینه معدن دارد.

وی گفت: ایده هایی برای توسعه بخش معدن و صنایع معدنی داریم تا بتوانیم از این ظرفیت ها به نفع استان بهره ببریم.

عشیری افزود: با عنوان ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) آمادگی حمایت از شرکت های دانش بنیان را داریم و اکتشاف و فرآوری معادن نیز از اهداف ما در سیستان و بلوچستان می باشد.

عناوین برگزیده