تاریخ: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۴۶
بازدید: ۲۰۱
کد خبر: ۱۴۸۰۹۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رویداد آنلاین؛ توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق هدف قرار گرفت

می متالز - «کمپین 2 روزه توانمندسازی» با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و همکاری شهرک صنعتی مبارکه اصفهان رایگان برگزار می‌شود.
رویداد آنلاین؛ توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق هدف قرار گرفت

به گزارش می متالز، برگزاری این کمپین توسط شرکت سنجش و دانش آیریک  برای شرکت‌های فناور، دانش‌بنیان، خلاق و صنعتی در راستای تجاری‌سازی طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه برنامه ریزی شده است.

کمپین توانمندسازی، یک رویداد آنلاین است که در آن مجموعه‌ای از کارگاه‌های آموزشی و جلسات تخصصی مورد نیاز واحدهای صنعتی  و فناور برگزار می‌شود. همچنین کلیه خدمات و برنامه‌های کمپین با حمایت کامل معاونت علمی فناوری ریاست‌جمهوری به صورت رایگان ارائه می‌شود.

در قالب این کمپین 2 روزه، همچنین چند وبینار نیز برگزار می‌شود. استراتژی بازاریابی با تاکید بر بازار داخلی یکی از نشست ها است که 25 آذر ماه برگزار می شود. برگزاری نشست‌های اصول بازاریابی صادراتی 26 آذر ماه و اصول بازاریابی و مدیریت فروش آنلاین 26  ماه نیز، از دیگر برنامه های این رویداد است.

برنامه‌ریزی بازاریابی و استراتژی ورود به بازار، بازاریابی دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوایی برای کسب‌وکارها، تدوین و اجرای برنامه بازاریابی، بـازاریـابی و فــروش، بـازاریـابی بیـن‌المــلل و تحـقیقـات بـازار، از جمله سرفصل‌های مشاوره ارائه شده در این کمپین است.

علاقه‌مندان برای حضور در این کمپین و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به اینجا مراجعه کنند.

عناوین برگزیده