تاریخ: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۱:۵۷
بازدید: ۱۲۷
کد خبر: ۲۶۲۶۵۸
سرویس خبر : صنایع کوچک

طرح توسعه شهرک صنعتی مبارکه در دستور کار قرار دارد

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: با توجه به سفر ریاست جمهوری طرح توسعه شهرک سه‌راهی مبارکه پیشنهاد و جلسات مقدماتی آن در استان انجام شده و موافقت‌های اولیه صورت گرفته است.

به گزارش می‌متالز، رسول سواری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان صبح امروز در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی سه‌راهی مبارکه اظهار کرد: با توجه به سفر ریاست جمهوری طرح توسعه شهرک سه‌راهی مبارکه پیشنهاد و جلسات مقدماتی آن در استان انجام شده و موافقت‌های اولیه صورت گرفته است.

وی با اشاره به مصوبات این جلسه افزود: در جلسه صبح امروز مسائل مختلفی برای شهرک صنعتی سه‌راهی مبارکه ازجمله بحث آب، استفاده از پساب تصفیه‌خانه شهرک صنعتی و تقاطع زیرگذر شهرک صنعتی سه‌راهی مبارکه که در محل آن قرار داریم، مطرح و قرار شد با تعامل مسؤولان شهرستان مبارکه و شرکت خدماتی شهرک صنعتی، تصفیه‌خانه تکمیلی شهرک مبارکه در ماه‌های پایانی امسال به بهره‌برداری برسد.

سواری با اشاره به زمین‌های صنعتی راکد و بلاتکلیف در این شهرک گفت: در این خصوص۲۴ مورد شناسایی‌شده است و در آینده نزدیک کار‌های حقوقی آن انجام می‌شود که تا اوایل سال آینده بتوانیم واگذاری پلاک‌های بلاتکلیف را در برنامه داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با بیان اینکه در شهرک صنعتی مبارکه مشکلات خاص نداریم و تمامی مشکلات قابل حل شدن است، خاطرنشان کرد: در شهرک صنعتی مبارکه همان‌طور که محدودیت واگذاری زمین زیاد است، متقاضی سرمایه‌گذاری هم زیاد است؛ پس باید جدیت بیشتری در این خصوص داشته باشیم و در همین رابطه گروه حقوقی ما حکم پرونده‌ها را برای اجرا دستور صادر کرده است.

وی با اشاره به پروژه توسعه شبکه فاضلاب شهرک صنعتی مبارکه است، افزود: یکی از بخش‌های زیرساخت شبکه فاضلاب در شهرک صنعتی مبارکه شروع شده و در حال انجام است و نکته‌ای که وجود دارد این است که ما باید این پسابی که الآن رها می‌شود را به یک منبع پایدار تأمین آب برای بخش صنعت تبدیل کنیم.

سواری در پایان، با اشاره به پروژه اجرای فیبر نوری در شهرک صنعتی مبارکه، گفت: پیشرفت طرح فیبر نوری در شهرک صنعتی سه‌راهی مبارکه به جدیت در حال پیشرفت است و این طرح به نفع مردم و صنعتگران است که به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده