تاریخ: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۰۶
بازدید: ۲۱۶
کد خبر: ۱۴۸۴۷۴
نماینده مجلس:

راه‌آهن بوشهر- شیراز اولویت ملی دارد

می متالز - نماینده مردم شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: راه آهن بوشهر- شیراز یکی از پروژه‌هایی است که دارای اولویت ملی است و بدلیل توجیه اقتصادی نیازمند سرعت بخشی در اجراست.
راه‌آهن بوشهر- شیراز اولویت ملی دارد

به گزارش می متالز، عبدالکریم جمیری روز یکشنبه در نشست هیات اندیشه ورز بسیج رسانه استان بوشهر افزود: این پروژه مهم سال‌هاست که عقب مانده است و نیاز است هر چه زودتر به آن رسیدگی شود.

 

وی ادامه داد: درمان و تامین آب از دیگر اولویت‌های بوشهر است و این استان نباید با همه نعمت‌هایی که از آن بهره‌مند است در زمینه امکانات درمانی در رده‌های آخر کشور باشد و در زمینه آب نیز با کم‌آبی و جیره‌بندی در تابستان مواجه باشد.

جمیری گفت: اولویت‌های هر استان در مجلس مطرح و به معاونت نظارت مجلس اعلام شود تا دستگاه‌ها وادار به تحقق آن شوند و نمایندگان استان نیز از این طرح‌ها حمایت می‌کنند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کماکان اشتغال یکی از مشکلات و دغدغه های جویندگان کار در استان بوشهر است که باتوجه به ظرفیت این استان شایسته نیست.

وی بیان کرد: مسئولان نفتی باید در قبال خواسته‌های مردم، نمایندگان مجلس و مدیران ارشد استان پاسخگو باشند و برای ارائه خدمات به مردم بر آنها منت نگذارند.

جمیری افزود: در صورتی که رسانه‌ها با نگاهی اندیشه ورز قوت‌ها و ضعف‌ها را شناسایی کنند، شاهد بهبود شرایط در استان خواهیم بود.

جمیری یادآورشد: آنچه که برای توسعه ضرورت دارد آشنایی با داشته‌ها، ضعف‌ها و قوت‌ها و پاسخگو کردن مدیرانی است که در عرصه‌های مختلف حضور دارند.

وی گفت: کارگروه‌هایی تخصصی با حضور کارشناسان تشکیل شده است تا با بهره‌گیری از نظر آنها برنامه‌ها و اقدامات تخصصی باشد و لازم است رسانه‌ها با این مجموعه‌ها تعامل داشته باشند و نظر خود را ابراز کنند.

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده