تاریخ: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۳۴
بازدید: ۹۸
کد خبر: ۱۶۱۸۱۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

وعده وزیر تعاون مبنی بر حل مشکل تهاتر بدهی‌های هپکو در نشست هیات وزیران/پرداخت 2ماه حقوق عقب‌ افتاده کارگران

می متالز - نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس از وعده وزیر تعاون مبنی بر حل مشکل تهاتر بدهی‌های شرکت هپکو در نشست روز چهارشنبه هیات وزیران خبر داد.
وعده وزیر تعاون مبنی بر حل مشکل تهاتر بدهی‌های هپکو در نشست هیات وزیران/پرداخت 2ماه حقوق عقب‌ افتاده کارگران

به گزارش می متالز، محمدحسن آصفری اظهار کرد: امروز نشستی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان تامین اجتماعی در کمیسیون اجتماعی مجلس با موضوع تهاتر بدهی‌های شرکت هپکو برگزار و مقرر شد این موضوع در نشست چهارشنبه هیات دولت مطرح و مصوب شود.

وی تصریح کرد: آقای شریعتمداری وزیر تعاون قول داد موضوع تهاتر بدهی یک هزار و 200 میلیارد تومانی شرکت هپکو در نشست هیات دولت مطرح و مصوب شود تا از این طریق و با رفع مشکل بدهی‌ها، شرکت هپکو بتواند نسبت به اخذ تسهیلات لازم برای تولید و اشتغال اقدام کند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین مقرر شد 2 ماه حقوق عقب‌ افتاده کارگران ظرف یک هفته آینده پرداخت شود و کارگران با عقب‌ماندگی از لحاظ حقوق مواجه نشوند.

آصفری ادامه داد: در نشست امروز علاوه بر موضوع تهاتر بدهی‌ها، مشکل بازنشستگی 40 نفر از کارگران هپکو نیز مطرح شد که وزیر قول داد این موضوع را پیگیری کند.

وی اظهار کرد: امید است دولت هرچه سریع‌تر به این وعده‌ها عمل کند، تا تولید و رونق به شرکت هپکو بازگردد، از سوی دیگر انتظار می‌رود با رفع مشکلات موجود و حل و فصل مسئله تهاتر بدهی‌ها و رفع موانع جذب سرمایه، مدیریت شرکت نیز نسبت به جذب سرمایه و تولید سرمایه اقدام کند و قوی‌تر و فعال‌تر پای کار باشد.

به گزارش فارس امروز جمعی از کارگران شرکت هپکو در اعتراض به عدم عملی شدن وعده‌های دولت نسبت به موضوع تهاتر دست به تجمع زده و خواهان رفع مشکلات و موانع تولید در شرکت شدند.

سوژه«دستور تهاتر بدهی هزار میلیاردی هپکو سریع‌تر صادر شود» از سوژه‌های ثبت شده در سامانه فارس من است.

عناوین برگزیده