تاریخ: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۵۶
بازدید: ۱۸۸
کد خبر: ۱۶۲۵۵۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل بانک اقتصاد نوین تشریح کرد:

راهبرد استراتژیک افزایش عمق همکاری‌ها با طرف‌های تجاری

می متالز - مدیرعامل بانک اقتصاد نوین در دومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، افزایش عمق همکاری با طرف‌های تجاری، نه به عنوان یک مشتری بلکه به عنوان یک شریک تجاری و استراتژیک را یکی از اصول راهبردی و استراتژیک بانک اقتصادنوین دانست.
راهبرد استراتژیک افزایش عمق همکاری‌ها با طرف‌های تجاری

مدیرعامل بانک اقتصاد نوین+بورس نیوز

به گزارش می متالز، علیرضا بلگوری، مدیرعامل بانک اقتصاد نوین طی سخنانی در مراسم افتتاحیه این همایش اظهار کرد: در بانک اقتصادنوین سه منبع سرمایه انسانی، فناوری اطلاعات و فرآیند‌های کسب‌وکار ضامن بقای تعاملات موثر با شرکای تجاری این بانک بوده و با تکیه بر این سه منبع مهم، ما توانسته‌ایم با تخصصی‌سازی خدمات در مفهوم بانکداری شرکتی، تعاملی کارا و اثربخش را با صنایع گوناگون برقرار کنیم و تلاش داریم با تعمق در فرآیند‌های کسب‌وکاری شرکای خود و آمیخته‌سازی این فرآیند‌ها با فرآیند‌های بانکی، راه‌حل‌های جامع و کارآمدی به شرکای خود ارائه کنیم.

وی در تشریح تلاش‌های بانک اقتصادنوین در راستای حمایت از تولید و اشتغال ملی افزود: بانک اقتصادنوین در ۱۸ماه گذشته با هدایت بخش قابل‌توجهی از منابع خود به سمت صنعت نفت، گاز و پتروشیمی به عنوان یک صنعت استراتژیک تلاش کرده نقش خود را در رونق و جهش تولید ایفا کند.

بلگوری، همچنین در پنل تامین مالی از طریق بخش خصوصی و نقش بانک‌ها در توسعه صنعت پتروشیمی در دومین رویداد حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی که به ریاست جعفر ربیعی، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس برگزار شد، خاطرنشان کرد: از منظر اجتماعی وظیفه داریم، از مدیران، کارشناسان و کارگران تلاشگر صنعت پتروشیمی تشکر کنیم که در شرایط سخت تحریم تامین بسیاری از کالا‌های اساسی با ارز پتروشیمی انجام شد و ما مدیون این عزیزان هستیم.

مدیرعامل بانک اقتصادنوین با اشاره به اینکه صنعت پتروشیمی از جمله صنایع کم‌ریسک و پیشران در کشور محسوب می‌شود، بیان کرد: عمده منابع بانک‌ها متعلق به سپرده‌گذاران بوده و ما به‌عنوان وکیل آن‌ها از یک‌سو شرعا و قانونا باید منابع جذب‌شده را صرف پروژه‌هایی کنیم که ضمن برگشت‌پذیری منابع، از سود قابل‌قبولی برخوردار باشند و از سویی دیگر و از منظر مسئولیت اجتماعی، مکلفیم منابع را به پروژه‌هایی اختصاص دهیم که علاوه بر تامین منافع کلان کشور، پیشران، مولد، ارزآور و صادرات‌محور باشند.

بلگوری گفت: ما در گروه اقتصادنوین به یک اصل اساسی و مهم رسیده‌ایم و آن اصل، ارزش زمانی تامین مالی پروژه‌هاست که در صنایعی مانند پتروشیمی که در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند، بیشتر نمایان می‌شود؛ به همین دلیل ما با تشخیص به‌موقع خواسته‌ها و نیاز‌های مشتریان و ارائه راه حل در حداقل زمان ممکن، سعی داریم به نقش و رسالت خود عمل کنیم.

گفتنی است، همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، در نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی از تاریخ ۲۷ لغایت ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ در جزیـره کیـش برگزار شد.

عناوین برگزیده
دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه:

دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت