تاریخ: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۴۱
بازدید: ۵۷۳
کد خبر: ۲۰۰۰۶۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

«فلوله» واگذار کرد

‌می‌متالز - شرکت لوله و ماشین سازی ایران، از نتایج مزایده سهام شرکت گسترش ذوب هامون (سهامی خاص) خبر داد.

به گزارش می‌متالز، شرکت لوله و ماشین سازی ایران با نماد «فلوله» و با سرمایه ثبت شده ۵۰۰۰۰۰ میلیون ریال در افشای اطلاعات با اهمیت از گروه الف در کدال از نتایج برگزاری مزایده در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ خبر داد.

شرکت لوله و ماشین سازی ایران (سهامی عام) در نظر دارد اصالتاً و وکالتاً تعداد ۳.۵۲۹.۰۹۱ سهم از سهام شرکت گسترش ذوب هامون (سهامی خاص)، جمعاً معادل ۲۹% سهام آن شرکت را با مشخصات و شرایط زیر بطور یک جا به اشخاص حقیقی یا حقوقی و از طریق مزایده واگذار کند: ۱- مشخصات شرکت گسترش ذوب هامون: فعالیت اصلی شرکت عبارت است از: انجام کلیه عملیات تجاری، صنعتی و بازرگانی اعم از خرید و فروش، واردات و صادرات، سرمایه گذاری و ایجاد واحد‌های خدماتی، بازرگانی، تولیدی و صنعتی، شامل واحد‌های خدماتی تعمیر و نگهداری و تجهیز کوره‌های ذوب القائی و اخذ و اعطای نمایندگی در داخل و خارج از کشور، دریافت تسهیلات مالی و اعتباری از کلیه بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری و انجام سایر فعالیت‌های اقتصادی مجاز.

تاریخ ثبت: ۱۳۸۷/۰۹/۲۴. سرمایه: سرمایه شرکت مشتمل بر ۱۲.۰۰۰.۰۰۰ سهم عادی ۱.۰۰۰ ریالی به میزان ۱۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال. سود خالص شناسایی شده به ازای هر سهم: برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۳۵ ریال در ازای هر سهم و برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ مبلغ ۴۳۳ ریال در ازای هر سهم شناسایی شده است. ۲- قیمت پایه مزایده سهام: قیمت پایه هر سهم ۱.۵۰۰ ریال. قیمت کل سهم عرضه شده ۵.۲۹۴ میلیون ریال. ۳- شرایط پرداخت: شرایط پرداخت بصورت نقدی بوده و کل مبلغ پیشنهادی برنده همزمان با انعقاد قرارداد مبادله می‌شود. ۴- سپرده شرکت در مزایده: سپرده شرکت در مزایده معادل ۵۰۰ (پانصد) میلیون ریال است که به صورت چک بانکی بنام شرکت لوله و ماشین سازی ایران (سهامی عام) به همراه پاکت پیشنهاد قیمت به این شرکت تحویل خواهد شد. ۵- سایر شرایط ۲-۵- پاکات پیشنهاد دهندگان در ساعت ۱۴ روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ و با حضور تمامی شرکت کنندگان در محل دفتر مرکزی شرکت لوله و ماشین سازی ایران به آدرس فوق الذکر، بازگشایی و نفرات اول تا سوم در همان جلسه اعلام خواهند شد. ۳-۵- پیشنهاداتی که بدون سپرده مندرج در بند ۴ آگهی باشند و یا در موعد مقرر تحویل شرکت لوله و ماشین سازی ایران نشوند و یا درج مبلغ پیشنهادی بصورت مبهم اعلام شده باشد بی اعتبار و باطل هستند. ۴-۵- برنده حداکثر ظرف مدت چهار روز از تاریخ گشایش پاکات نسبت به امضای قرارداد خرید سهام و تسویه مبلغ آن اقدام خواهد کرد و سپرده نفرات دوم و سوم همزمان با امضاء قرارداد با نفر اول به ایشان مسترد می‌شود. ۵-۵- در صورتیکه برنده از امضای قرارداد مطابق مواد فوق استنکاف ورزد سپرده وی به نفع شرکت لوله و ماشین سازی ایران (سهامی عام) ضبط و نفر بعدی به عنوان برنده مزایده اعلام شد.

در نتیجه، با توجه به دریافت تنها یک پیشنهاد، حسن عموزاده کیاسه فرزند علی به شماره ملی ۶۳۱۹۶۶۳۵۳۷ بعنوان برنده مزایده، مبلغ مورد توافق ۵،۴۷۰ میلیون ریال، اعلام شدند.

منبع: صدای بورس

عناوین برگزیده