تاریخ: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۲۳
بازدید: ۲۶۹
کد خبر: ۲۰۶۷۴۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
دادستان منوجان:

راه اندازی دوباره معدن آسمینون منوجان مانع بیکاری هزار و ۲۰۰ نفر شد

‌می‌متالز - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان گفت: با حمایت و اقدامات قضایی معدن کرومیت آسمینون دوباره راه اندازی شده و زمینه اشتغال یکهزار و ۲۰۰ کارگر این معدن تثبیت شد.

به گزارش می متالز، امید رضایی شامگاه جمعه در تشریح این خبر به رسانه ها افزود: در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از کار و تولید و رونق اقتصادی و منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات رئیس قوه قضائیه و دستورات رئیس کل دادگستری استان کرمان معدن آسمینون منوجان که از فروردین امسال دچار رکود کاری و تعطیلی شده بود مجدداً راه اندازی شد.
وی با بیان این نکته که معدن آسمینون یکی از معادن مهم در کشور است، افزود: این معدن با مشکلاتی از قبیل حوزه کار کارگری، حقوق دولتی وغیره مواجه بود که منجر به تعطیلی آن در فروردین ماه سال جاری شده بود.
دادستان منوجان ادامه داد: حل مشکل این معدن با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های قضایی در دستور کار قرار حوزه قضایی شهرستان و استان قرار گرفت و در کمترین زمان ممکن، با رفع مشکلات موجود و پرداخت معوقات کارگران معدن از اول اردیبهشت ماه معدن فعالیت خود را از سر گرفته است.
وی تاکید کرد: براساس درک صحیح از شرایط اقتصادی کنونی و تاکیدات آیت الله رییسی، ریاست قوه قضاییه، دستگاه قضایی شهرستان منوجان با تمام توان از سرمایه گذار و سرمایه گذاری در واحدهای تولیدی حمایت خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) کرمان

عناوین برگزیده