تاریخ: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۴۴
بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۲۰۷۲۱۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
از واگذاری‌های فروردین ماه؛

"وصنا" به سود رسید

‌می‌متالز - شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه صنایع بهشهر ایران در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۷۴۷ میلیارد و ۲۰۷ میلیون ریال سود کسب کرد.

به گزارش می‌متالز، شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه صنایع بهشهر ایران با سرمایه ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه صنایع بهشهر ایران با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۶ هزار و ۱۰۲ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۲۰ هزار و ۴۰۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۳۱۸ میلیارد و ۲۷۵ میلیون ریال به ۵ هزار و ۷۸۴ میلیارد و ۵۳۵ میلیون ریال رسید. ارزش شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه صنایع بهشهر ایران نیز با کاهش ۲ هزار و ۶۶۲ میلیارد و ۷۸۷ میلیون ریال معادل ۱۷ هزار و ۷۴۱ میلیارد و ۶۱۳ میلیون ریال محاسبه شد.

"وصنا" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل یک هزار و ۳۴۶ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال به مبلغ ۲ هزار و ۹۳ میلیارد و ۳۵۷ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۷۴۷ میلیارد و ۲۰۷ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه صنایع بهشهر ایران طی دوره یک ماهه منتهی به فروردین ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۲۷ میلیارد و ۸۷۵ میلیون ریال خریداری کرد.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

عناوین برگزیده