تاریخ: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۰۱
بازدید: ۴۸۹
کد خبر: ۲۰۷۴۴۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رنگ بندی «بام» برای مشتریان اعتباری

رنگ بندی «بام» برای مشتریان اعتباری
‌می‌متالز - «بام» وضعیت اعتباری و بازپرداخت اقساط تسهیلات گیرندگان را رنگ بندی می‌کند.

به گزارش می‌متالز، منظم بودن در بازپرداخت اقساط تسهیلات می‌تواند در تعیین وضعیت اعتباری مشتریان بانک موثر باشد، از این رو همواره به تسهیلات گیرندگان توصیه می‌شود اقساط خود را مطابق برنامه زمان بندی اعلام شده بازپرداخت کنند.

سامانه «بام» بانک ملی ایران برای ساده سازی این روند نزد مشتریان، شرایط بازپرداخت اقساط آن‌ها را با چهار رنگ مختلف نشان می‌دهد.

بر این اساس، رنگ فیروزه‌ای به افراد دارای «بازپرداخت بسیار منظم» تعلق می‌گیرد. رنگ زرد نشان دهنده «بازپرداخت منظم»، رنگ نارجی نشان دهنده «بازپرداخت به نسبت منظم» و رنگ قرمز نشان دهنده «بازپرداخت نامنظم» اقساط است.

از این طریق، مشتریان می‌توانند وضعیت اعتباری خود را سنجیده و نسبت به بهبود آن اقدام کنند.

منبع: بانک ملی ایران

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
هلدینگ
«پدرام پیروی‌نسب» مدیرعامل هلدینگ توسعه و تجهیز معادن امداد در گفت‌و‌گو با «می‌متالز» عنوان کرد:

هلدینگ "معادن امداد" از ۳۷ سال پیش فعالیت‌های خود را با معدنکاری سنگ ساختمانی آغاز کرد/ توسعه، سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های جدی هلدینگ "معادن امداد" در حوزه‌های مختلف معدنی از اکتشاف تا فرآوری/ در مرز بین استان کردستان و آذربایجان غربی محدوده مستعد طلا را شناسایی کرده‌ایم و در مرحله اخذ گواهی کشف و بهره‌برداری هستیم