تاریخ: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۳۶
بازدید: ۳۱۸
کد خبر: ۲۰۸۴۲۵
سرویس خبر : آهن و فولاد
در ۱۲ ماهه ۹۹؛

فروش ذوب ۲۲۱درصد رشد کرد

‌می‌متالز - گزارشی از عملکرد شرکت ذوب آهن اصفهان در فروردین ۱۴۰۰ با نماد ذوب منتشر شد که بر اساس آن میزان فروش شرکت ذوب آهن نسبت به مدت مشابه سال ۹۹ با رشد ۲۲۱ درصدی فروش همراه شده است.

به گزارش می‌متالز، میزان فروش انجام شده در یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ شرکت ذوب آهن اصفهان به میزان ۲۳،۱۳۹،۸۱۸میلیون ریال بوده که از این میزان سهم فروش در بازار داخلی به مقدار ۱۰،۹۳۸،۵۰۵میلیون ریال و سهم بازار صادراتی نیز ۱۲،۲۰۱،۳۱۳میلیون ریال بوده است. بیشترین درآمد حاصله در بازار داخلی از فروش تیرآهن با فروش ۴۴هزارو۶۴۱تن رقم ۵،۲۹۰،۳۸۵میلیون ریال به ثبت رسیده و در بازار صادراتی نیز بالاترین بخش درآمد از فروش شمش کالایی به میزان ۴۸هزارو۸۷۲تن و به ارزش ۵،۸۸۵،۹۸۰میلیون ریال حاصل شده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در کدال، میزان تولید محصولات شرکت ذوب آهن اصفهان در فروردین ۱۴۰۰ به این شکل بوده است: تیرآهن ۷۴هزارو۷۸۰تن، میلگرد ۲۲هزارو۲۵۹تن، کلاف ۷هزارو۴۴تن، ریل ۴هزارتن و سایر محصولات همچون نبشی، ناودانی و... به میزان ۱۸۲۰تن تولید شده است.

در مجموع می‌توان گفت شرکت ذوب آهن اصفهان از ابتدای سال مالی تا انتهای فروردین ۱۴۰۰، فروشی بالغ بر ۲۳،۱۳۹،۸۱۸میلیون ریال داشته است که در مقایسه با مدت مشابه در سال ۹۹ که عدد ۷،۱۸۸،۷۸۳میلیون ریال به ثبت رسیده با رشد ۲۲۱ درصدی در فروش همراه شده است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده