تاریخ: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۲۱
بازدید: ۲۱۹
کد خبر: ۲۰۹۲۰۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تفاهم نامه آموزشی سازمان اموال تملیکی و دانشگاه فنی و حرفه‌ای منعقد می‌شود

‌می‌متالز - رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی از پیشنهاد تشکیل شورای پژوهشی اموال تملیکی با همکاری دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور خبر داد

به گزارش می‌متالز، ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی حرفه‌ای کشور با محمد علی افتخاری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی دیدار و گفتگو کرد.
افتخاری در این دیدار با تاکید بر اینکه وظایف این سازمان در تعیین تکلیف اموال تملک شده تخصصی بوده و از حساسیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: در بسیاری از حوزه‌های کاری نیاز ارتقا و به روز رسانی آموزش نیروی کار به صورت تخصصی و حرفه‌ای وجود دارد که برای این منظور می‌توان از ظرفیت و توانمندی دانشگاه فنی حرفه‌ای بهره برد.
وی افزود: دانشگاه فنی حرفه‌ای کشور و سازمان اموال تملیکی می‌توانند همکاری دو جانبه در بهبود آموزش نیروی کار و پژوهش در راستای نیل به اهداف عالی کشور داشته باشند.
مدیرعامل سازمان اموال تملیکی با اشاره به فعال سازی ۳۱۰ کارگاه فنی حرفه‌ای با واگذاری ۵۰۰ خودروی سواری متروکه در سال ۹۶ که برای گرفتن مجوز‌های استاندارد مشکل داشتند، یادآور شد: از این تعداد خودرو ۱۵۰ دستگاه خودرو به دانشگاه فنی و حرفه‌ای و ۳۵۰ خودرو نیز به سازمان فنی و حرفه‌ای واگذار شد. این اقدام در راستای ارتقای سطح آموزش‌های عملی و مهارتی و نیز مهندسی معکوس صورت گرفت.
وی ادامه داد: سازمان اموال تملیکی آمادگی دارد که در حوزه آموزش و پرورش جوانان و دانشجویان کشور با در اختیار قرار دادن تجهیزات کارگاهی به منظور ارتقای سطح کیفی و مهارتی آموزش‌ها به این دانشگاه کمک نماید تا در آینده نزدیک شاهد به حرکت درآمدن چرخ‌های اقتصاد کشور به دست با کفایت جوانان باشیم.
در پایان جلسه رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای ضمن تشکر از حمایت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، برای همکاری‌های دو جانبه آموزشی و پژوهشی اعلام آمادگی کرد.

منبع: شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران شادا

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده