تاریخ: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۳۳
بازدید: ۲۷۸
کد خبر: ۲۰۹۶۰۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رئیس کانون رانندگان ناوگان جاده‌ای کالای استان:

واسطه‌ها، سیمان را به دلالان بازار خوزستان می‌دهند

‌می‌متالز - رئیس کانون انجمن‌های صنفی رانندگان ناوگان جاده‌ای کالای خوزستان علت اصلی قیمت بالای سیمان در بازار‌های استان را عرضه توسط دلالان عنوان کرد و گفت: رانندگان حمل و نقل و اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان مقصر قیمت بالای سیمان در بازار‌ها نیستند.

به گزارش می‌متالز، امید سلامات با اشاره به افزایش قیمت سیمان در بازار اظهار کرد: سیمان باید توسط عاملان دارای کد از سوی وزارت صمت به فروش برسد، اما متاسفانه به وسیله برخی واسطه‌ها، سیمان به دست دلالان می‌رسد و توسط آن‌ها عرضه می‌شود.

وی با اشاره به احتساب هزینه حمل و نقل در قیمت تمام‌شده سیمان در بازار افزود: قیمت تمام‌شده هر پاکت سیمان از کارخانه‌ها با احتساب کرایه حمل و تمامی هزینه‌های جانبی از جمله بارگیری و تخلیه، بین ۳۴ هزار تا ۳۶ هزار تومان است، ولی قیمت بالای سیمان در بازار‌های استان خوزستان به دلیل عرضه این محصول توسط دلالان است.

رئیس کانون انجمن‌های صنفی رانندگان ناوگان جاده‌ای کالای خوزستان تصریح کرد: رانندگان حمل و نقل و اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان مقصر قیمت بالای سیمان در بازار‌ها نیستند و نظارت بر قیمت به صورت مستقیم بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان است.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده