تاریخ: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۴۶
بازدید: ۱۳۴
کد خبر: ۲۰۹۸۶۴
مدیرعامل راه آهن خبر داد:

تغییر رویکرد سه‌شنبه‌های ریلی راه آهن در سال ۱۴۰۰/ تشریح عملکرد مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن در اجلاس سازمان همکاری راه آهن‌ها (OSJD)

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت راه آهن از تغییر رویکرد سه‌شنبه‌های ریلی راه آهن در سال ۱۴۰۰ خبر داد و عنوان کرد که با رویکرد جدید، یک هفته به ارایه فناوری‌ها، خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها و یک هفته نیز به رسیدگی موانع، مسایل و راهکار‌های اجرایی شدن آن‌ها اختصاص خواهد یافت.

به گزارش می‌متالز، سعید رسولی، مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برگزاری سی‌وششمین اجلاس مدیران عامل راه‌آهن‌های عضو سازمان همکاری راه آهن‌ها (OSJD) که به طور مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شده بود، اظهار کرد: در این اجلاس گزارشی از اقدامات انجام شده در مرکز جهادی پیشرفت راه آهن به ویژه موضوع سه‌شنبه‌های ریلی راه آهن ایران پرداخته و توضیح داده شد و از سوی اعضا مورد استقبال قرار گرفت.

وی گفت: پیش از این نیز موضوع مرکز جهادی پیشرفت راه آهن و سه‌شنبه‌های ریلی برای اتحادیه بین المللی راه آهن‌ها (UIC) گفته شده بود و آنان از این موضوع خیلی استقبال کرده بودند.

رسولی تصریح کرد: برای سازمان همکاری راه‌آهن‌ها (OSJD) نیز توضیح دادیم که ما مسایل‌مان را برای حمل‌ونقل ریلی احصاء کرده و موضوعات اولویت دار را در دستور کار مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن قرار داده و نسبت به رفع آن اقدام کرده‌ایم.

در ادامه مدیرعامل شرکت راه آهن، از تغییرات جدید در برگزاری سه‌شنبه‌های ریلی خبر داد و اظهار کرد: رویکرد سه‌شنبه‌های ریلی در سال ۱۴۰۰ عوض شده است.

وی درباره چگونگی برگزاری نشست‌های ریلی در سال جدید گفت: با رویکرد جدید، یک هفته به ارایه فناوری‌ها، خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها و یک هفته نیز به رسیدگی موانع، مسایل و راهکار‌های اجرایی شدن آن‌ها اختصاص خواهد یافت.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده