تاریخ: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۱۴
بازدید: ۳۳۴
کد خبر: ۲۱۰۹۲۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
موسوی مطرح کرد؛

سوالات نمایندگان درباره بازار سرمایه و مناطق آزاد با حضور دژپسند بررسی شد

‌می‌متالز - عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: سوالات تعدادی از نمایندگان در حوزه‌های ملی و استانی با موضوع مالیات، گمرک، اموال تملیکی، بازار سرمایه، مناطق آزاد و ... با حضور وزیر اقتصاد و دارایی و معاونان وی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش می‌متالز، سیدکاظم موسوی عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس در تشریح نشست امروز این کمیسیون گفت: سوالات تعدادی از نمایندگان در حوزه‌های ملی و استانی با موضوع مالیات، گمرک، اموال تملیکی، بازار سرمایه، مناطق آزاد و ... با حضور دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی و معاونان وی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: بیشتر نمایندگان از توضیحات دژپسند قانع شدند، اما برای بررسی تعدادی دیگر از سوالات مقرر شد، جلسات دیگری برگزار و اطلاعات تکمیلی از سوی وزیر ارائه شود. البته به دلیل محدودیت زمانی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان حضور برخی نمایندگان سوال کننده در این نشست میسر نشد و در جلسات بعدی این موضوع نیز رسیدگی خواهد شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: امیدوارم وزارت اقتصاد و دارایی برای اقناع نمایندگان نسبت به سوالات آن‌ها که درباره مشکلات و دغدغه‌های موکلینشان است، تمام تلاش خود را انجام داده تا مشکلات مردم مرتفع شود.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده