تاریخ: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۴۱
بازدید: ۶۷
کد خبر: ۳۲۳۱۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
استاندار هرمزگان خبر داد؛

برگزاری تور‌های سرمایه‌گذاری و جذب ١٨٣ همت سرمایه گذاری صنعتی؛ ماحصل اقدامات موفق در استان هرمزگان

‌می‌متالز - مهدی دوستی در مراسم آیین رونمایی از سرمایه گذاری اولین شهر جدید ساحلی در استان هرمزگان گفت: براساس آخرین گزارش از وزارت صمت، ۱۸۳ همت تا ابتدای آبان ماه جذب سرمایه‌گذاری صنعتی داشته ایم.

به گزارش می‌متالز، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در مراسم آیین رونمایی از سرمایه گذاری اولین شهر جدید ساحلی در استان هرمزگان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم بر بهبود محیط اقتصادی استان تلاش بسیار شده است.

وی افزود: ایجاد بیش از ۲۰۰ نواحی عاری از مجوز و تهیه حدود ۳۰۰ بسته مطالعات اقتصادی در مناطق آزاد از دیگر اقدامات بوده است.

دوستی عنوان کرد: برگزاری تور‌های سرمایه‌گذاری برای جذب سرمایه در این استان از دیگر کار‌ها و اقدامات بوده که خوشبختانه موفق بوده ایم.

استاندار هرمزگان در ادامه اظهار داشت: طبق بررسی و آمار مرکز پژوهش‌های مجلس در بهار ۱۴۰۲ و همچنین ارزیابی شاخص امنیت اقتصادی، هرمزگان توانسته رتبه اول کشور را کسب کند.

وی ادامه داد: براساس آخرین گزارش از وزارت صمت، ۱۸۳ همت تا ابتدای آبان ماه جذب سرمایه‌گذاری صنعتی داشته ایم.

دوستی گفت: استان هرمزگان با وجود سواحل گسترده پتانسیل قابل توجهی برای جذب سرمایه‌گذاری دارد. دسترسی گسترده به منابع آب و دسترسی به مواد اولیه یکی از پتانسیل‌های استان است.

استاندار هرمزگان در پایان گفت: سعی شده با مجموعه اقدامات و تامین زیرساخت برای نواحی صنعتی و همچنین بهبود محیط اقتصادی، یک تغییر و اتفاق جدی در استان رقم بزنیم.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده