تاریخ: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۳۳
بازدید: ۱۹۱
کد خبر: ۲۲۴۱۹۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی عنوان کرد:

افزایش سرمایه گذاری صنعتی در استان آذربایجان غربی

‌می‌متالز - رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی اظهار کرد: طی ۵ ماهه نخست سال جاری ۷۹ واحد صنعتی در استان به بهره برداری رسیده است که بمناسبت هفته دولت ۹ واحد صنعتی بصورت نمادین در سراسر استان با حضور مقامات کشوری و استانی مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش می‌متالز، غلامرضا بابایی گفت: طی ۵ ماهه نخست سال جاری ۷۹ واحد صنعتی در استان به بهره برداری رسیده است که بمناسبت هفته دولت ۹ واحد صنعتی بصورت نمادین در سراسر استان با حضور مقامات کشوری و استانی مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در ۵ ماهه اول سال ۷۹ واحد صنعتی با حجم سرمایه گذاری بیش از ۲۳ هزار و ۲۶۷ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال مستقیم برای یک هزار و ۵۴۰ نفر به بهره برداری رسید است.

بابایی تأکید کرد: طی ۵ ماهه نخست امسال در حوزه صنایع استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ صدور تعداد پروانه بهره برداری ۱۷.۹ درصد، از لحاظ حجم سرمایه گذاری ۵۲۸.۸ درصد و از لحاظ ایجاد اشتغال ۴۰.۵ درصد رشد داشته ایم که این موفقیت در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال می‌باشد.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی اضافه کرد: همچنین در مدت زمان یاد شده ۷۷۷ فقره جواز تاسیس و توسعه با حجم سرمایه گذاری بیش از ۶۴ هزار و ۳۷۳ میلیارد ریال و پیش بینی ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۰ هزار و ۵۶۳ نفر در استان صادر شده است.

بابایی خاطر نشان کرد: در هفته دولت امسال ۹ واحد صنعتی در سراسر استان با حجم سرمایه گذاری بیش از ۱۲ هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال با حضور مقامات کشوری، استانی و محلی وارد چرخه تولید خواهند شد که زمینه اشتغال مستقیم را برای ۲۸۸ نفر فراهم خواهند ساخت.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده